JA SOM A TERCER. SOM LA CLASSE DEL VENT!

Per fi tornem a obrir el bloc!

Com heu pogut llegir al títol, ja som a tercer. Aquest any, som la classe del vent ja que a l’escola tenim el lema “LA TERRA, CASA NOSTRA” i cada grup del cicle de mitjans tenim un element. A nosaltres ens ha tocat el vent i el nostre primer projecte ha estat relacionat amb el nom de la nostra classe. Més endavant us explicarem què hem estat fent i com ho hem treballat.

Esperem que ens aneu llegint habitualment, ja que moltes de les feines que farem, les penjarem al bloc.

Una forta abraçada!

La classe del vent