L’últim projecte de treball va ser el que vam anomenar:els parcs d’atraccions, com es construeixen?
Aquesta vegada tothom qui va voler va poder portar a l’escola una bona pregunta. De totes les que van arribar vam fer votacions i va sortir aquesta.
El procés ja l’haviem iniciat i el vam continuar fent un exercici d’imaginació. Per grups havíem de contestar a la següent pregunta: què i a qui es necessita per muntar un parc d’atraccions. Van sortir un munt de coses i vam esbrinar-ne d’altres. Molts nens es van documentar i van portar la informació a la classe. El següent pas va ser muntar 3 grups de 8 persones per construir una maqueta d’una atracció. Tot plegat ens va fer treballar sobretot en equip, i cap aquí vam encarar les nostres conclusions. Després del projecte evidentment no sabem fer un parc d’atraccions ni tampoc ens podem arribar a imaginar el llarg procés que deu implicar, no hi hem dedicat prou temps. La nostra feina es va encarar a la importància del treball en equip!
Els que vau poder venir a veure l’exposició vau poder llegir la reflexió última que cada nen/a va fer: què he aportaven el grup i com m’he sentit al llarg del temps de construcció de la maqueta.
També vam muntar un esquema amb tot de paraules que sortien de la d’EQUIP.
Unes quantes fotos perquè pogueu veure el procés!