Amb les àvies cosim!

… I son les ganes dels infants i les orelles ben parades les que sovint acaben amb coses tan extraordinàries com el taller de costura amb les àvies.
Abans de res donar les gràcies a totes elles, a les que van poder venir però també a les que no! A les primeres per ajudar-nos un munt, posar-nos- ho fàcil i moure’s per la classe de manera tranquil.la, agradable i rendible perquè les sessions de tallers fossin un èxit i les segones per mostrar les seves ganes de ser-hi encara que no poguessin.

La història comença amb un fermall que jo porto sempre a la meva bata, una nena, ja el curs passat, va demanar de fer-ne un, li agradava molt! Molts es van afegir a la bona idea i jo els vaig prometre que no sabia quan però que els prometia que ho faríem. El temps ha arribat i els fermalls ja estan fets! Vam ajuntar aquestes ganes de cosir amb una de les habilitats que explicaven els infants que tenen les seves àvies. El resultat? Els tallers de costura de les tardes de la setmana passada.
Tot un èxit que el vam acabar amb un berenar que nosaltres mateixos vam preparar!
MOLTES GRÀCiES!