Res podia començar sense tenir en compte els que avui no han pogut venir a l’escola però que formen part del grup. El Mohamed i la Halima ja els havíem despedit perquè el dia 12 ja van marxar de vacances, és diferent el cas del Feliu, està malalt i per això no ha pogut venir avui. Hem posat una cadira buida a la rotllana per deixar clar que el Feliu, sense ser-hi i era.
Bé, el curs té els dies comptats i per tant això s’acaba. Avui la classe estava especialment de festa, entre tots i totes hem fet possible, una vegada més, una
festassa per despedir al Tim, a la Cristina i d’alguna manera despedir-nos tots plegats.
Tinc el clar convenciment que els ritus ajuden a tancar com cal etapes viscudes per obrir-ne amb força i enegia necessaria d’altres que encara han de venir.
Calia fer una bona despedida al Tim, per fer-li saber claríssimament que a l’escola Josep Gras sempre hi tindrà un lloc, el mateix a la Cristina. A més, també ens ha servit a tots plegats per despedir-nos de la relació mestra- alumnes que ja fa uns dies vam iniciar. Amb tres cursos plegats, de coses bones i súper bones en podria dir de tots. Ha estat una passada, un plaer, un gust treballar amb els vostres fills i de retruc amb vosaltres .
Avui la classe s’ha posat de festa, alegra, emotiva…per despedir i despedir-nos tots plegats.
Aprofito per donar-vos les gràcies a tots, especialment els que heu fet possible un esmorzar tan bo!
Molt bon estiu a tothom i a reveure!
Amb aquestes fotos tan boniques i de festa es tanca el bloc d’aquest curs 2012-2013
I ara toca despedir-se!
9