Per als qui hi éreu i els que no hi vau poder ser…Per a tots vosaltres: La casa d’en tres botons i els Follets Sabaters.
El grup de P5 i 1r fa teatre!
1
Per als qui hi éreu i els que no hi vau poder ser…Per a tots vosaltres: La casa d’en tres botons i els Follets Sabaters.