[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/wrqIeR9um54" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
La multinacional Coca-Cola ha tret aquest spot de publicitat a principis de l’any. L’anunci es basa en un cert estudi que demostra que existeixen moltes raons positives al món i no negatives, acompanyada per la esperançadora cançó “Whatever” d’Oasis.
El fet que una empresa tan gran hagi idealitzat la felicitat i l’hagi relacionat amb el seu producte ha provocat polèmica. També, una de les frases, que relaciona els científics amb la fabricació d’armes, ha provocat descontent degut a aquesta manera de presentar la investigació científica.
Segons Coca-Cola, podem creure en un món millor. Però, podem basar-nos en un estudi fer per un anunci? És correcte que tal multinacional faci servir la idea de la felicitat i la relacioni amb el consum del seu producte? O simplement és publicitat i hem de tenir en compte que la finalitat és vendre la Coca-Cola i no conscienciar a la gent dels aspectes positius del món?
Jo ja us ho vaig dir a classe, que no miro la tele, i sort perquè se m’encendria la sang cada cop que passéssin aquest anunci. Es pot ser més cínic?? Ens estan dient idiotes a la cara i nosaltres ens els mirem somrient i a sobre assentim amb el cap. La Coca-cola, una de les multinacionals més grans del món, fent crítica en contra de les armes, la corrupció, etc. ?????
A part que l’anunci en si és una de les falàcies de falsa causa més grans que he vist mai… Avui en dia sembla ser que ja no es venen productes sinó les emocions que pretenen que aconseguim a través d’ells (l’exemple més clar, els anuncis de colònies i perfums. Es pot vendre quelcom que es caracteritza perquè ho percebem a través dels sentits?). Segons la meva opinió, és trist….
con uno de esos tanques puedes matar a esas 100.000 mamas que hacen pasteles de chocolate.
Razones para creer en un mundo mejor? Doncs haver començat per repartir el que ha costat fer l’anunci, o el que guanyarà per ell.
Em fa rabia que a causa de la canço i de veure els nens tan macos se m’hagi posat la pell de gallina, perque realment es molt emotiu com ho fan. Però no es just jugar així amb la gent.
Escric tot això i escriuria molt més, però esque no es pot expressar tot el que se sent, i menys quan estas sota els efectes d’haver vist el club de la lucha. Pot ser masa explosiu XD.
Jo crec que agradi o no, Coca-Cola ha complert el seu objectiu perquè com tu mateixa dius Kaxeskiri se t’ha posat la pell de gallina, que és allò que busquen. De fet, cada cop més les empreses opten per fer anuncis com aquests perquè permet associar la seva imatge amb una empresa compromesa amb la societat en certa manera, sigui o no veritat. No crec que calgui donar-li tantes voltes. Bé, i això de què faci sevir la idea de la felicitat i la relacioni amb el seu producte ho fan totes les empreses.