Filosofia
Professorat de Filosofia a la Catalunya Central
Cerca
Menú principal
Aneu al contingut principal
Inici
Qui som
Premis
Jaume Serra i Húnter
Pensament i vida
Publicacions
Joaquim Sala i Pujolràs
Apunt biogràfic
Publicacions
Fons documental
Hemeroteca
Ramon Martí d’Eixalà
xàldigues
Jornades
2013
Cartell 2013
Manifest
Programa
Galeria – 2013
Recull de premsa
2014
Cartell 2014
Taller de dramatització
Recull de premsa
2015
Cartell 2015
Galeria – 2015
Taller de vídeo
Recull de premsa
2016
Cartell
Programa
Crònica i premsa
Galeria – 2016
2017
Cartell
Programa
Recull de premsa
Galeria -2017
Tallers
2018
2019
2020
2023
Pessics
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Cosmògraf
2017 Repensant l’humà del s. XXI
2018 revolta i/o transformació
2019 Dissidències i insubmissions
Presentació
Dovlatov
La cara oculta de la ciència i la tecnologia
Discrepància i dissidència de pensament
Conversa amb Antonio Baños
L’ànima del silenci
Pensament ecologista per aturar l’ecocidi
Sobre el mamporreo y otros síntomas
La banalitat del mal. Hannah Arendt
Conversa amb Teresa Forcades
Educar en la memòria per evitar els totalitarismes
Arquitectura social, cooperació i revolta
2020 George Orwel. Cap on anem?
Presentació
“Incertesa i seguretat. Reflexió per a la resistència”.
Misteri de la veritat. Discurs, veritat i exclusió de classe
Ciència, dades i pandèmia: qui està al servei de qui?
Conversa amb Xesco Reverter
Solidaritat: La crida del planeta
Pensament salvatge dins la gàbia digital
Sobre ser utòpics en temps distòpics
Antígones contra els monstres dels desamors. Imaginar utopies quotidianes en temps de pandèmia
Reflexions sobre els valors de l’arquitectura. Present i futur
Canvi i governança en situació de crisi
2021. Educar per pensar
Presentació
L’aliança dels aprenents
Llegir, estudiar , pensar
Per l’educació, per la tolerància en un espai educatiu plurilingüe i pluricultural
Allò central és el vocabulari i els continguts
Aprendre amb l’espai. Diàlegs entre la infància i l’arquitectura
Una defensa de l’autodidacta
L’art per aprendre. Com implicar una mirada artística als processos d’aprenentatge
Connectar amb el passat per aterrar a l’educació del present
Què és educar avui? Com i a qui educar?
Què vol dir “pensar”? Una visió des de la neurociència educativa
2022 Dones que transformen el món
Club lectura
Curs 2015-16
curs 2016-2017
curs 2017-2018
Curs 2018-2019
Curs 2019-2020
Curs 2020-2021
Curs 2021-2022
Curs 2022-2023
curs 2023-2024
curs 2024-2025
Congrés
Filogènere
Fonts documentals
Filoantiga 600a.C – 450 d.C
FotoFilosofia 2020
F.medieval-renaixement 450-1600
Filomoderna 1600-1900
Filocontemporània 1900-present
Pedagogia
Filosofia d’estar per casa
Projecte Educatiu Manresa-Mauthausen
Enfortim Drets
Un gest per la pau
Camps: camins de pau
Ruta Walter Benjamin
Maternitat Elna
FiloArt AMiC
FotoFilosofia
FotoFilosofia 2015
FotoFilosofia 2019
Llibres intervinguts
Dones trencant silencis
Les dones i les filosofies
Sofia és nom de dona
Teen Muns / Mares adolescents
Ètica i Drets Humans
Filo14
wonder ponder
Filosofia per ser feliços
Amb filosofia
Summa positiva
Noms propis
Terrícoles
Música y pensamiento
Llibres
Mangues
Il·lustrats
alè
Filosofia per a profans
Pensa-hi
Textos Filosòfics
Filosofia / Bernat Metge
Clàssics del pensament modern
Pau noviolència
Noms de la filosofia catalana
Revista
Filosofia,ara!
FiloGravat
Notícies
Enllaços
2017