2n premi de poesia infantil Pissiganya.cat

Pissiganya.cat, la revista de poesia per a xiquets i xiquetes de 0 a 100 anys, convoca el 2n premi de poesia infantil Pissiganya.cat.

La convocatòria s’adreça a les escoles de primària de tots els territoris de parla catalana, i el termini per presentar-se acaba el 16 d’abril de 2013.

Quin és el premi?
El premi consisteix en un lot de llibres cortesia de Tàndem Edicions per als guanyadors, així com una entrada conjunta al Museu de la vida rural, de l’Espluga de Francolí, per a tots els premiats i els seus pares. Afanyeu-vos!

Què és Pissiganya?
Us en fem cinc cèntims:

Pissiganya.cat és una revista digital destinada a difondre les creacions poètiques dels nens de primària, així com a promoure la didàctica de la poesia entre els docents. Fins a la data hi ha més de 300 mestres registrats que ens envien les produccions poètiques dels seus alumnes.