Dilluns 5 de Novembre, del 2007
Senyors editors de La Vanguardia:
Envio aquesta carta, on exposo la meva opinió, perquè m’agradaria que fos publicada al vostre diari. I així, donar-me la possibilitat d’aconseguir justícia mitjançant la paraula i la veritat.El passat dia 20 d’octubre, em disposava a agafar un tren cap a Barcelona amb les meves amigues. Ens havien advertit de que hi havien retards, però nosaltres no hi vam fer cas…Quan vam arribar a l’estació, vam comprar els bitllets i vam seure a esperar. L’espera es va fer interminable el tren no apareixia, ja havia passat més d’una hora. Això no podia ser! vam parlar amb el taquiller. Ell ens va comunicar que no passaria cap tren per Premià, ja que amb les obres del AVE, molts s’havien quedat aturats.
Per això vull reclamar, a més del meu bitllet i el temps perdut, que la gent disposi de més informació. No pot ser que ningú ens informi del que passa, que estem allà perden el temps com tontos. Amb aquest article, pretenc conscienciar tant a la gent que ha d’agafar el tren cada dia, com als directius de Renfe i de l’AVE.La construcció d’aquest tren d’alta velocitat, és un gran avenç per Espanya, però també ens demostra la falta d’organització.
Que hauria d’haver sigut un tema pensat i parlat abans de la construcció de totes les vies, es nota que no ha estat important pels empresaris. Espero que molt aviat, aquests problemes tinguin una solució ràpida i eficient. Att. Una ciutadana indignada!
Luciana Ledesma