Col·laborem amb “La gorra dels XuKlis”

Aquesta setmana han arribat a Classe unes capses amb gorres de la casa dels XuKlis que ens ha fet arribar l’associació AFANOC que coordina als pares i mares de nens malalts oncològics. Durant aquest mes de desembre podreu adquirir les gorres dissenyades per “Custo” demanant-nos-les o bé el dia de la festa de l’hivern a l’Escola. En tenim 120 i costen 6€ que farem arribar a l’AFANOC l’endemà del dia de la festa de l’Escola. Els diners que es recullen de les gorres serveixen per a poder mantenir la casa que a Barcelona poden disposar els nens i nenes i els pares que reben tractament als hospitals de la ciutat.  Feu saber a familiars i amics si    en volen una i els la farem arribar.

5 thoughts on “Col·laborem amb “La gorra dels XuKlis”

1. Marc Luque

Estic segur de que ajudarem molt!
    Aquest any les gorres són molt boniques i em penso que així continuaran sent.
    😉

2. Marc Gonzalez

Cada any, des de que sóc ben petit, col·laborem amb les gorres dels malalts de càncer. Per sort, cap persona del meu entorn més proper, té aquesta malaïda malaltia; però sí he sentit casos de gent més o menys coneguda que n’ha patit. M’agradaria molt que es pogués investigar sobre això i poder curar a la gent. Si amb una petita contribució podem fer molt, animo a tots a comprar les gorres del XuKlis.

3. Mariona Boladeras

Estic molt contenta de poder participar amb aquesta causa tan important i poder ajudar a tots els nens que tenen càncer. Si aportem diners a la casa dels XuKlis ajudem a buscar una cura per aquesta malaltia que afecta a tantes i tantes persones. Espero que tothom sigui molt solidari i podem vendre totes les gorres per contribuir a ajudar a la gent amb càncer.

Mariona