Daily Archives: 19 gener 2015

#HaikuBrossa

Hola Judith Barnés, Glòria Bordons, responsables i amics de Fundació Joan Brossa i participants en aquest #HaikuBrossa. Som els nens i nenes de la classe del Vampir de l’Escola Cooperativa el Puig de Sisè de Primària. Aquest dies hem estat enviant haikús sobre els poemes visuals de Joan Brossa que penjàveu  puntualment al Twitter. Nosaltres els elaboràvem i el nostre mestre els penjava.

Us volem dir que ens ha agradat molt poder fer haikús cada dia, i a més a més poder-los fer sobre poemes visuals de Joan Brossa. Sempre que heu proposat alguna cosa d’en Brossa l’hem intentat fer. Recordem molt bé els divertits acròstics de l’any passat . Aquest any també ens ho hem passat molt i molt bé.

Moltíssimes gràcies.

Nens i nenes i mestre de la Classe del Vampir de Sisè de Primària de l’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera. Recordeu que sempre que vulgueu podeu venir-nos a visitar a l’Escola. Sempre és oberta per a tots vosaltres.

Esborrany de Haikú…

Pau

Primer d’ESO ja és Promoció Mahatma Ghandi

IMG_1943Primer d’ESO és Promoció Mahatma Ghandi
Com cada any, la promoció que està fent primer curs d’Ensenyament Secundari , celebra el seu bateig. Aquest acte consisteix en investir aquell grup de nois i noies d’un nom que els acompanyarà la resta de cursos que passaran a l’Escola i fins i tot la resta de la seva vida. Avui doncs aquest curs té el nom de Promoció Mahatma Ghandi, en homenatge a aquest gran personatge. El nom no respon a l’atzar. Per a escollir-lo entre molts, ha calgut realitzar una tria que apuntés cap a les característiques dels nois i noies que componen el grup humà que conviu dia a dia a classe. Avui, la celebració ha consistit en una conferència explicant els motius de la tria, en parlaments d’agraïment i reconeixement i amb les reflexions dels seus mestres i de la Direcció de l’Escola. Promoció Mahatma Ghandi, els millors desitjos per a tots vosaltres en el vostre camí per l’Escola i per la vida.

19/01 > “Poema visual”, 1988. Acabem el #HaikuBrossa

Darrer haikú

 

Final de lletres

per tornar a començar

millor que abans.

Jordi 11 anys

L’abecedari

s’acaba alegrement

amb papallones.

Marc L. 11 anys

Les lletres i les

papallones van junts com

la nostra vida.

Marc L. 11 anys

La mort no em fa por

ben segur que passarà,

passarà segur.

Pau 11 anys

S’ha acabat ja.

Final d’abecedari.

Ja s’ha acabat.

Pau 11 anys

Un final feliç

amb papallones blaves

que pugen al cel.

Carla 11 anys

La mort em fa por

ja que és el trist final

de la llibertat.

Marc J.

Repte superat

abecedari finit

amb papallones.

Aina 11 anys