#HaikuBrossa

Hola Judith Barnés, Glòria Bordons, responsables i amics de Fundació Joan Brossa i participants en aquest #HaikuBrossa. Som els nens i nenes de la classe del Vampir de l’Escola Cooperativa el Puig de Sisè de Primària. Aquest dies hem estat enviant haikús sobre els poemes visuals de Joan Brossa que penjàveu  puntualment al Twitter. Nosaltres els elaboràvem i el nostre mestre els penjava.

Us volem dir que ens ha agradat molt poder fer haikús cada dia, i a més a més poder-los fer sobre poemes visuals de Joan Brossa. Sempre que heu proposat alguna cosa d’en Brossa l’hem intentat fer. Recordem molt bé els divertits acròstics de l’any passat . Aquest any també ens ho hem passat molt i molt bé.

Moltíssimes gràcies.

Nens i nenes i mestre de la Classe del Vampir de Sisè de Primària de l’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera. Recordeu que sempre que vulgueu podeu venir-nos a visitar a l’Escola. Sempre és oberta per a tots vosaltres.

Esborrany de Haikú…

Pau