Amb la intenció de treballar la lectura lligada a la comprensió i procurar que aquest procés sigui el màxim de motivador pels alumnes, he elaborat dues noves activitats on els nens i nenes hauran de llegir un seguit de frases, fixar-se bé amb els dibuixos i escriure, al costat de cada descripció, el número del dibuix corresponent.
La primera treballa la descripció de tres bruixes ben diferents i, la segona, amb un grau major de dificultat compara les descripcions de sis divertits gossets. Us les presento també amb dos tipus de lletra: impremta i, seguidament, lletra lligada.
Ja fa temps vaig penjar, en aquest mateix bloc, el mateix tipus d’activitats amb personatges de dibuixos animats, amb activitats elaborades per mi mateixa i altres aportacions de col·labors/es: podeu accedir-hi clicant AQUÍ.(“LECTURA I COMPRENSIÓ AMB DIBUIXOS ANIMATS”)
Moltes gràcies!!! El curs passat vaig emprar l’altre material i els hi va agradar molt!
Molt pràctic i divertit pels infants amb dificultats de comprensió!!!
Salutacions!
Moltes gràcies a tu Sònia per comentar i recordar el material anterior. A mi també em va funcionar molt bé i em va agradar veure la motivació i les ganes dels alumnes,per aquest motiu he decidit crear una segona part. Espero que ben aviat pugui sortir la trilogia (jejeje).
Salutacions i, de nou, seguim comentant i compartint!
Yolanda.
jo les vaig utilitzar amb un resultat boníssim, moltes gràcies per compartir material
Gràcies per comentar Carme. M’alegra que obtinguessis bons resultats. Vosaltres enriquiu moltíssim aquest bloc amb els vostres comentaris. Seguim participant i co·laborant!
Compartir és construir!
Fins aviat,
Yolanda.
Bon dia! No sé si has vist que t’ he enviat un material, volia saber si l’ has rebut.
Espero la resposta, gràcies, companya
Bon dia Ester,
efectivament, he rebut correctament el material que m’has fet arribar; tan aviat com pugui el compartiré a través del bloc. Moltes gràcies per compartir i ajudar a enriquir aquest bloc. T’he contestat també per correu.
Moltes gràcies,
Yolanda.