ABECEDARI DE TARDOR

IRENE COROMINA tutora de l’aula d’acollida de l’Institut Montsacopa d’Olot m’ha enviat un material molt util per treballar la consciència fonològica i el vocabulari de tardor: un abecedari amb imatges pròpies d’aquesta estació de l’any per treballar-lo amb els alumnes i, posteriorment, utilitzar-lo com a decoració d’aula. Un bon material de suport que ens permetrà generar noves activitats i recursos relacionats amb la lectoescriptura i la tardor. Moltes gràcies Irene, segur que ens serà molt útil.

Aprofito l’ocasió per donar a conèixer el seu bloc amb materials aquests i altres materials, idees i propostes per treballar a les aules d’acollida: http://acollidamontsacopa.blogspot.com.es/

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en Acollida, Consciència fonològica, Ortografia, Tardor. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ABECEDARI DE TARDOR

  1. yroset diu:

    Moltes gràcies Irene,
    jo mateixa l’he aplicat amb els meus alumnes i els hi ha encantat al mateix temps que ha servit per treballar l’abecedari i la consciència fonològica.
    T’agraeixo que m’hagis permès difondre aquest fantàstic material al bloc.
    Seguim en contacte!
    Yolanda Roset.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *