MEMÒRIA VISUAL AMB CAMPS SEMÀNTCS

BEGONYA PLAZA vol compartir un material que ella mateixa ha elaborat per treballar la memòria visual inspirat en un material de la pàgina d’Orientación Andújar però, en aquest cas, la Begonya ha afegit noves variants al recurs de memoritzar paraules:

– Ha classificat les paraules segons diferents camps semàntics.

Ha preparat una graella perquè els alumnes no només diguin de forma oral les paraules memoritzades sinó que també les hagin d’escriure per tal que al final comptin les paraules que han memoritzat.

Segons la mateixa autora “amb aquest joc, a més de treballar la memòria visual, repassem el camp semàntic i sobretot és un bon exercici per treballar l’atenció. I acaba amb unes paraules que comparteixo plenament:  “TOTS APRENEM DE TOTS”

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Escriptura, Materials, memòria, Ortografia, Vocabulari i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *