L’ORDRE ALFABÈTIC

capsaleraA la pàgina “Recursos TIC” d’aquest mateix bloc hi trobareu l’enllaç a una aplicació molt interessant “WORKSHEETWORKS” que, tot i estar en anglès, ofereix infinitat de recursos per poder elaborar les nostres pròpies fitxes de treball de manera ràpida i intuïtiva. Així doncs, ens permet crear activitats de llengua i matemàtiques molt motivadores. L’únic inconvenient és que l’enunciat apareix en anglès però aquest fet té ràpida solució (tècnica de retallar i enganxar). Podeu accedir a la pàgina principal clicant sobre la icona del programa.

Una de les moltes activitats que es poden generar són LABERINTS AMB LES LLETRES DE L’ALFABET. Un cop heu escollit les diferents opcions s’obre de manera automàtica un document .PDF per obrir directament amb l’ordinador.  El mateix programa també genera un full de respostes. Genial, oi?

Podeu accedir directament a la creació de les fitxes clicant sobre una de les següents imatges:

alphabet_maze1 alphabet1

En voleu veure un exemple? Aquí el teniu:
Ordre alfabètic

Trobareu més exemples de les grans possibilitats d’aquest programa pel que fa a la generació de fitxes de nombres i numeració a la pàgina de matemàtiques d’aquest mateix bloc. Us animeu a visitar-la?

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Consciència fonològica, Llengua, Materials, Orientació Espaial i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a L’ORDRE ALFABÈTIC

  1. Hola Yolanda.

    M’ha encantat el teu bloc.

    Et tindré en compte a l’hora de cercar material, crec que estàs fent una feina excel·lent.

    En aquest dos blocs faig un seguiment amb la tència de productivitat JIT (Just in Time) per fer el seguiment de dos alumnes específics.

    Les entrades es publiquen a mesura que es necessita el contingut, la idea és anar acompanyant i orientar, fer coaching per tal de reaccionar a temps o revisar el procés.

    Els blocs són:

    Llagostí
    http://llagosti.wordpress.com/

    Llagostina
    http://llagostina.wordpress.com/

    Salutacions

  2. yroset diu:

    Hola Alfons,
    gràcies per les teves paraules sobre el bloc i els materials.
    Gràcies també per donar-me l’oportunitat de conèixer els teus blocs i el teu fantàstic treball.
    Dóna gust ampliar les xarxes socials amb gent tan treballadora i amb tantes ganes de compartir.
    Salutacions,
    Yolanda Roset

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *