EL FOLLET TRAPELLA

1a part

L”objectiu és confegir paraules a partir de material reciclable (taps d’ampolles d’aigua amb les lletres de l’abecedari). Els alumnes confegeixen una paraula i l’associen amb el seu dibuix. Abans han fet una hipòtesi sobre el nombre de lletres i, més tard, en fan la comprovació.

2a part

Un alumne fa de follet trapella i, sense que el seu company se n’adoni, li amaga una de les lletres de la paraula. La resta de les lletres es dónen barrejades i el seu company ha d’endevinar quina és la lletra que s’ha amagat. Si l’endevina torna a confegir la paraula amb totes les lletres.

taps abella

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Consciència fonològica, Llengua, Materials, Ortografia i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *