IMATGES D’ÀLBUMS PICASSA

picassajpg2

Àlbums Picassa amb material molt interessant i pràctic per utilitzar a les aules. Per descarregar-se el material cal “clicar” sobre una fotografia i escollir “descarrega”-“guarda la foto”:

registre-fonologic REGISTRE FONOLÒGIC

Prova i graella de resutats per registrar les errades fonològiques dels alumnes.

proyectomiedo TREBALLEM PER PROJECTES

Imatges i diferents materials relacionats i classificats per diferents Projectes i temes d’interès: pirates, dinosaures, la por, les plantes…

unir-punts UNIR PUNTS

Més de 200 fitxes per descarregar i imprimir on es treballa la numeració. Cal seguir els punts per acabar un dibuix.

emocions EMOCIONS I SENTIMENTS

Imatges molt reals per treballar les emocions i els sentiments.

esquema-corporal ESQUEMA CORPORAL

56 imatges i fitxes per treballar l’esquema corporal i el vocabulari relacionat.

oposats OPOSATS

Imatges per treballar els contraris. Les paraules són en castellà però es poden adaptar o bé utilitzar-les per treballar el vocabulari en llengua castellana.

numeracio NUMERACIÓ FINS EL 100

Interessants dibuixos per treballar la sèrie numèrica fins el 100. Els nombres es troben dins del cos d’un cuc.

animals IMATGES I MARCS PER EI

Fotografies i imatges per treballar principalment a Educació Infantil. Inclour diferents marcs i plantilles per treballar EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA, PLANTILLES per fer targetes…

oficis

OFICISMés de 200 imatges per treballar els OFICIS. Molt interessant!
pictogrames1

pictogrames12

pictogrames2

PICTOGRAMESPàgina de la “disfàsia a Saragossa” amb nombrosos pictogrames per treballar les emocions, el vocbulari bàsic, els sentiments, les onomatopeies, la comprensió lectora, el temps, les accions…

Estan classificats en més de 50 categories. Cadascun dels pictogrames presents en cada categoria o tema es poden descarregar a l’ordinador en format PowerPoint o bé en .pdf.

Molt útil per preparar material. El vocabulari està es mostra originalment en castellà però permet adaptar-lo a les diferents necessitats.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Acollida, Imatges, Llengua, Materials, Vocabulari i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a IMATGES D’ÀLBUMS PICASSA

  1. cristina diu:

    hola soc la mama d’un nen de cinc anys que encara no parla,bé diu paraules però no és capaç d’unir-ne dues,a vegades si que ho fa però no es corrent.aleshores m’agradaria saber si hi ha algun tipus de sistema que funcioni per poder introduir mes paraules en el seu vocabulari,perquè de fet ell ha anat amb el spicoleg del cdiap desde que tenia 1 1/2 i ara va amb el logopeda ,però cap em diu ecxactament que és el que te el meu fill,amb el que si que concideix tothom és que es molt llest i si parles podriem determina més el que hi ha,si em podeu donar alguna orientació m’agradaria.Moltes gràcies

  2. yroset diu:

    Hola Cristina; m’alegra tenir-te com a seguidora del bloc i t’agraeixo la teva participació enviant comentaris.
    Pel que fa al tema del teu fillet no m’atreveixo a donar-te orientacions ja que no conec el cas, les proves que se li han realitzat, el seguiment que s’ha estat fent, la seva personalitat… segur que si va amb un logopeda deu tenir ja el seu pla de treball segons les necessitats del teu fill; confia en els professionals, demanana’ls-hi orientacions, parla amb ells per tal que et diguin com pots potenciar aquest llenguatge i el vocabulari. De ben segur que ells t’escoltaran i t’orientaran bé ja que són els que coneixen més el teu fill.
    Suposo que ja t’ho han recomanat però és molt important que us comuniqueu molt amb ell amb frases ben estructurades i, sobretot, estimular-lo moltíssim amb dibuixos animats amb català, escoltar CD amb contes mentre s’expliquen contes tradicionals coneguts per ell, mantenir una conversa amb titelles, buscar imatges on ell hagi d’ajuntar dues paraules: cotxe gran, cotxe petit, pilota blava, pilota vermella… també es poden fer servir làmines amb dibuixos i entre tots explicar allò que s’hi veu, preparar àlbums de fotografies i imatges de la família, els transports, els animals… Tot això pot ajudar-lo i estimular-lo a fer servir el llenguatge per comunicar-se. Cal donar-li bons models i, quan ell utilitzi només una paraula per fer demanes, nosaltres reforçar-li el què ha demanat allargant la frase tant com poguem.
    No dubtis a comentar tot allò que consideris oportú. Més endevant tinc pensat elaborar material per estimular el llenguatge doncs a l’escola també m’anirà molt bé per aplicar amb alguns alumnes. Mentrestant, ànims, força i, sobretot, creu en les potencialitats del teu fill i en tot allò que pot aprendre, que segur que és molt!
    Rep una forta abraçada i molts ànims.
    Seguirem en contacte,
    Yolanda Roset

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *