Martín Saurí, el dibuixant de La Odisea, rep el Gran Premi del 35è Saló del Còmic de Barcelona

Martín Saurí amb el trofeu ben merescut del Gran Premi del Saló del Còmic acompanyat de Rafa Martínez, fundador de Norma editorial

Martín Saurí amb el trofeu ben merescut acompanyat de Rafa Martínez, fundador de Norma editorial, al 35è Saló Internacional del Còmic de Barcelona

El saló del còmic d’enguany corona amb el Gran Premi del Saló del Còmic l’obra de Martín Saurí (Barcelona, 1949) “per la seva llarga dedicació al món de la historieta”. Entre els seus treballs, volem destacar l’homèric La  Odisea amb guió de Francisco Pérez Navarro, que es publicà el 1983 a la revista Heavy Metal i a ‘Comix Internacional’ de Toutain; Norma el 2007 la va tornar a treure pel 25è aniversari i, si encara no la teniu, heu de saber que la continua reeditant i en color.

odi_descarga

odi_20-05-2014-9-11-56

odi_20-05-2014-9-12-35

Comic La Odisea Perez Navarro y Martin Sauri

Còmic “La Odisea” de Pérez Navarro i Martín Saurí

Quant a Margalida Capellà Soler

Professora de clàssiques de l'institut Premià de Mar.
Aquest article s'ha publicat dins de Actualitat, Adaptació literària, General, Mitologia, Pervivència, Reconeixements i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *