Visita de l’Anna Manso

Ahir vam rebre la visita a l’institut de l’escriptora i guionista Anna Manso. Durant els dos primers trimestres l’alumnat de segon ha llegit la novel·la Cor de cactus, novel·la de l’autora.
La conferència va anar dirigida cap al procés de creació d’una novel·la, fent èmfasi en la imaginació i el moment de començar a escriure.
En finalitzar, l’escriptora va obrir el torn de preguntes, i l’alumnat va realitzar preguntes d’allò més interessants relacionades amb la novel·la, la creació, la imaginació i la vida de l’autora.
Va ser una conferència d’allò més interessant que de segur a més d’un alumne o alumna va obrir la curiositat d’expressar allò que sent i vol mitjançant l’escriptura.
Ignasi Caballer

Aquest article ha estat publicat en 2n ESO, Biblioteca, pla de lectura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.