Celebrating European Week of Sport

Celebrating the European Week of Sport with Castellers del Foix. Castellers del Foix – Cubelles @insticubelles #beactive #europeanweekofsport Thanks to Inscubelles Sports Ambassadors to create the video. Video of Rugby Vilanova.  Video Castellers del Foix

Publicat dins de 1r batxillerat, 4t ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari

Dia Europeu de les Llengües

Els alumnes/as de 2n ESO van participat de la videoconferencia Internacional en el marc d’un projecte ETwinning per cel.lebrar el “Dia Europeu de les Llengües”

#etwinning #europeandayoflanguages #EDLangs

Publicat dins de 2n ESO, Educació Física, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari

Reunions de tutoria d’inici de curs adreçades a les famílies 2021-22

Les reunions de tutoria d’inici de curs adreçades a les famílies estan programades per als dies

• tots els grups d’ESO, dimarts 5/10/2021, 18:30 hores
  • 1r de batxillerat, 4/10/2021, 18 hores
  • 2n de batxillerat, 6/10/2021, 18:30 hores.

Aquestes reunions seran telemàtiques i les persones tutores faran arribar per correu electrònic a les famílies del seu grup l’enllaç per accedir uns dies abans de la reunió.

European Week of Sport – EWoS 2021

INS Cubelles Sports Ambassadors are promoting the “European Week of Sport” (EWoS 2021) #beactive not just for the week but all year long! #healthylife4all launching an initiative of physical activity to bring joy, build resilience and connect generations.

Convocatòria de vaga d’estudiants pel 24/09/2021

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga climàtica estudiantil internacional per al divendres 24 de setembre de 2021. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a aquestes convocatòries de vagues d’estudiants.

Les famílies de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat, a través de Clickedu han rebut una notificació per a confirmar que han estat informades d’aquesta convocatòria i de la no assistència del seu fill-a a l’institut el 24 de setembre de 2021. En cas que no us sigui possible respondre a aquests notificació a través de Clickedu, preguem envieu una comunicació al tutor-a del vostre fill-a per confirmar que heu estat informats de la seva participació a la vaga estudiantil i que no assistirà a l’institut.

La Direcció

ETWINNING QUALITY LABEL FOR STUDENTS OF INSTITUT CUBELLES

Congratulations to 3rd ESO students (2020-2021) of INSTITUT CUBELLES, who did a fantastic job with enthusiasm and perseverance at the participation in the Etwinning project “Together through sport” and won a European Award called “Etwinning Quality Label”. Etwinning Quality Labels are granted to students and teachers with excellent etwinning projects. They indicate that the project has reached a specific national and European standard.

Agenda 2021/22

Engeguem un nou curs amb la nova agenda de l’insti, indispensable per una bona organització en el dia a dia a l’aula. QUE NO SE’NS OBLIDI RES!

Us presentem l’agenda del curs 2021/22 amb el disseny de portada i contraportada d’ Ainhara Barroso i Nico Roberto de 2n d’ESO.

Sou uns artistes! Moltes felicitats!

AUTORA: Ainhara Barroso                                              AUTOR: Nico Roberto

Publicat dins de Agenda, Concursos, General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Horari del dilluns 13 de setembre

POC 2021-22