EDA CARDONA 2n TORN- 2n ESO C i D

L’arribada a Cubelles està prevista cap a les 16’30-16’45 aproximadament.

Salutacions cordials

Entorn d’aprenentetge Cardona 2024 (2ntorn)

Els grups de 2n ESO C i D (2n torn)  ja hem arribat a Cardona. Avui visitarem les mines de Sal i seguirem amb més activitats a l’alberg de La Carral. Ens esperen uns dies de convivència, diversió i molts aprenentages.

Ens podeu seguir en aquest enllaç on trobareu un REPORTATGE FOTOGRÀFIC

El 1r torn de les colònies arribarà a Cubelles sobre les 17h aproximadament. Molt bon viatge!

Alumnat 2n ESO EDA CARDONA

Publicat dins de 2n ESO, EDA, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Entorn d’aprenentatge Cardona 2n ESO-2024 ( 1r torn)

L’alumnat de 2n d’ESO ja estem gaudint de les activitats de l’Eda Cardona. Tenim programada la visita a les mines de sal,  castell de Cardona i descoberta dels secrets que hi ha amagats.  També ens posarem en forma amb una activitat de  geocerca i una marxa nòrdica. Les activitats de l’Eda les complementarem amb activitats de lleure com una gimcana nocturna i  una festa de comiat a la disco.

L’alumnat i professorat s’allotjarà a la casa de colònies La Carral al poble del Miracle (LLeida)

En aquest enllaç podeu un reportatge FOTOGRÀFIC. A gaudir molt!

2n ESO -CARDONA

Publicat dins de 2n ESO, EDA, General, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Preincripció ESO 2024-25. Portes obertes 5 de març

El període de preinscripció per a l’ensenyament secundari obligatori, ESO, és del 8 al 20 de març de 2024. Per aquest motiu, per a les famílies que puguin estar interessades en fer una preinscripció en el nostre centre per algun curs de l’ESO, de 1r fins a 4t d’ESO, oferim una jornada de portes obertes el dimarts 5 de març de 2024 a les 18 hores. En aquesta jornada presentem quin és el projecte educatiu de l’Institut Cubelles, quins són els trets que ens identifiquen i us presentarem els resultats d’experiències d’aula, dels nostres projectes així com les festes i les activitats.

Aquesta jornada s’emmarca en un procés de suport al pas de la primària a la secundària, on també s’estan realitzant d’altres activitats adreçades a l’alumnat de 6è de les escoles de Cubelles, com xerrades de l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Cubelles a les escoles i visites de l’alumnat de 6è a l’Institut Cubelles durant l’horari lectiu.

Si voleu assistir a la jornada del dimarts 5 de març, cal que us registre en el formulari que us adjuntem

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

CARNESTOLTES 2024-CUBELLES MUSIC FEST

Divendres passat a l’Institut Cubelles  es va viure el festival de música més important de l’any amb la participació de tots els cursos i nivells de l’ESO I BATXILLERAT.

L’alumnat de 2n de Batxillerat va ser l’organitzador del Cubelles Music Fest amb varietat d’estils de música, des de la més classica, passant pel Jazz, Rock, Pop, Disco,…

Moltes felicitats a l’organització de 2n de bat, comissió de festes i a tot el professorat i alumnat  per haver-ho fet possible.

Publicat dins de #Comissiódefestes, Carnestoltes, Comissió de Festes, General, Sortides i activitats | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Novetats Biblioteca Febrer 2024

Aquí teniu les novetats que tenim a la biblioteca.
Per a triar i remenar!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Carnestoltes 2024- Cubelles Music Fest-

Ja tenim el carnaval a tocar i la Reina i el Rei Carnestoltes disposen les consignes per la setmana de carnaval:

VISCA EL CARNAVAL A L’INSTITUT CUBELLES!

Esquiada 2024- La Molina

Un any més l’alumnat de l’Institut Cubelles ha anat a esquiar. Enguany els grups de 1r de Batxillerat i 3r de l’ESO gaudeixen d’aquest esport d’hivern practicant l’esquí o l’snow a les pistes catalanes de la Molina. Van marxar dilluns dia 29 i tornen el dimecres 31 de gener.

En aquest enllaç podeu veure el reportatge fotogràfic. Gaudiu molt de l’experiència!

La plaça del Diamant

Aquest dilluns 22 de gener, l’alumnat de 2n de BAT han pogut gaudir de la representació de La plaça del Diamant, a càrrec de la Companyia Mea Culpa, al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú.

ERASMUS+ KA 220 SCORE

Durant el mes de desembre es va presentar l’Informe final del projecte ERASMUS+ KA 220 Sch “SCORE”, amb el qual 30 alumnes de l’Institut Cubelles (de 15 a 17 anys) han aconseguit treballar i portar a terme activitats per aprendre sobre els objectius de desenvolupament sostenible (ODS Agenda 2030 de Nacions Unides) mitjançant l’ús de la bicicleta en col·laboració amb alumnat de 5 països: Portugal, Itàlia, Turquia, Estònia, Hongria. Ha estat un projecte molt enriquidor, tant per l’alumnat com pel professorat.

Podeu trobar tota la informació de les activitats que hem portat a terme a la pàgina web.

Publicat dins de #Erasmus, 1r batxillerat, 4t ESO, Etwinning Projects, General, GEP | Deixa un comentari