CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DEL 15 DE MARÇ DE 2019

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per al divendres 15 de març de 2019. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

L’alumnat que s’adhereixi a aquesta vaga, haurà de lliurar el document de comunicat de vaga signat per mare/mare o tutor-a legal al seu tutor/a, eximint l’institut de qualsevol responsabilitat durant tota la jornada lectiva del 15 de març de 2019.  Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a les vagues d’estudiants.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit del seu pare/mare o tutor-a legal.

Sonia Ruiz Conesa

Directora de l’Institut Cubelles

Cubelles, 14 de març de 2019

Jornada de vaga del 8 de març de 2019

Les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST i Confederació Intersindical han comunicat una jornada de vaga general per al dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores. Així mateix, els sindicats CCOO, UGT i USOC han comunicat una jornada de vaga general de 2 hores  de 12.00 a 14.00, en el nostre cas. Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi.

En aquest mateixa jornada del 8 de març hi ha convocada una vaga general estudiantil, a la qual han manifestat  majoritàriament que s’hi adherirà l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat.

Recordeu que 1r i 2n d’ESO han d’assistir al centre amb normalitat, no poden participar a les vagues estudiantils.

Cal que l’alumnat que s’adhereixi a la jornada de vaga estudiantil torni signat per la seva família el document de l’institut conforme han estat informats de la seva participació a la vaga i, per tant, de la no assistència a l’institut.

Tal com apareix a les NOFC de l’Institut Cubelles, l’alumnat només pot sortir de l’Institut abans de les 14:45 hores si presenta un document signat pel seu pare/mate o tutor-a legal, on consti el dia i l’hora a partir de la qual pot sortir sol/a de l’institut.

Sonia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

I concurs de bibliotràilers

Concursa-hi! Comparteix el vídeo al Drive biblioteca@institutcubelles.cat abans del 5 d’abril!

I Mostra Projectes 1ESO

Benvolgudes famílies,

Ens complau convidar-vos a compartir la feina realitzada pels vostres fills i filles en aquests primers mesos a l’institut.

Us volem fer partícips d’aquesta iniciativa al centre i us esperem el proper dia 26 de març a les 13:50 hores.

Passarem llista, que no falti ningú!!! :) :) :):)

PD: Per tal d’organitzar de manera eficient la visita, us agrairem que confirmeu la vostra assistència per correu electrònic a la tutora del vostre fill o  filla abans del dia 19 de març.

Tutores:

1 ESO A: Núria Serrano n.serrano@institutcubelles.cat

1ESO B: Almudena Garcia almudena.garcia@institutcubelles.cat

1ESO C: Gemma Pérez gemma.perez@institutcubelles.cat

Publicat dins de 1r ESO, General, projectes | Deixa un comentari

Visita a Ràdio Cubelles

El passat 19 de febrer l’alumnat de 3r ESO, gràcies a l’organització de l’Ajuntament de Cubelles, va visitar les instal·lacions de Ràdio Cubelles i els Jardins de Can Travé, el Castell i els safarejos oberts de fa poc -en visita concertada- al públic. Una bona manera de conèixer el patrimoni del nostre municipi.

Amor per Sant Valentí

Un grup d’alumnes de 3r ESO ha escollit de la Biblioteca uns llibres amorosos i ens els ha presentat en una mostra a l’entrada de l’Institut.

Si Cupido us ha atravessat el cor amb una sageta, podeu agafar-los a la Biblioteca!

CONCURS ODISSEA 2019

Aquesta galeria conté 2 fotografies.

CONCURS ONLINE ODISSEA 2019 (setmana del 4 al 7 de febrer) L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat Humanístic del nostre institut concursa online contra alumnes de tot l’Estat, posant a prova els seus coneixements sobre cultura grecoromana, enguany el … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

Vaga d’estudiants del 7 de febrer desconvocada

EL SINDICAT D’ESTUDIANTS HA DESCONVOCAT LA VAGA DE DEMÀ DIJOUS 7 DE  FEBRER DE 2019.

DEMÀ DIJOUS 7/02/2019 NO HI HA VAGA

Per a més informació http://www.sindicatdestudiants.net/

Fem arqueologia a 1r ESO!

L’alumnat de 1r ESO han participat en un taller d’arqueologia per part de CREATIVE ARCHAEOLOGY (format per  un arqueòleg antic alumne de l’institut). Aquest taller té com a finalitat que l’alumnat conegui la feina de l’arqueòleg i com es pot estudiar i interpretar el passat a través de les restes materials, que es poden trobar en un jaciment. Ens ofereixen un taller lúdic, on l’alumnat pot manipular, observar objectes arqueològics, així com el procés de treball en una mini excavació, que porten a l’aula.

L’alumnat ha valorat positivament el taller.

Publicat dins de 1r ESO, General, projectes, Socials, Sortides i activitats | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

Per commemorar el Dia internacional de les víctimes de l’Holocaust (27 de gener), a la Biblioteca de l’Institut hem seleccionat un seguit de llibres vinculats a aquesta temàtica.

Els trobareu en un prestatge destacat i podeu fullejar-los o agafar-los en préstec!