Youth Olympic Games city candidates

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects | Deixa un comentari

Preinscripció batxillerat 2021: LListat provisional amb Barem

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Preinscripció ESO 2021: llistats d’alumnat assignat, preinscrit i llista d’espera

Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021

FESTA INCLUSIVA

L’alumnat de l’institut Cubelles ha participat a  la 18a Festa  per una societat Inclusiva del Garraf al llarg de la setmana del 17 al 21.

Aquestes són algunes de les activitats que han realitzat.

Publicat dins de projecte, projectes | Deixa un comentari

Recollida de residus per part de 1r d’ESO a la platja de Cubelles

L’alumnat de 1er d’ESO de l’Institut Cubelles el dimarts 11 de maig va participar en una recollida de residus a la platja de Cubelles. Van omplir tres bosses amb: envasos, llaunes, varis utensilis de pesca com xarxes, canyetes, tovalloletes, culleres de plàstic i mascaretes i així evitar que invaissin la mar.

Volem agrair a @ecohuella.es i #soyecohuella per organitzar aquesta activitat de conscienciació i canvi i així començar a evitar el patiment i mort de moltes espècies marines que queden atrapades en aquests residus o moren a causa de la seva ingesta. Seguim!

Fotografia matemàtica

Aquesta setmana es celebra el Dia de la dona matemàtica i el Dia escolar de les Matemàtiques. Per aquest motiu, compartim amb vosaltres alguns dels treballs de Fotografia matemàtica d’aquest curs.

Optativa de Llatí (4 ESO) a la UAB

Argo

Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UAB

Dijous 29 de maig, els alumnes de l’optativa de Llatí de 4 d’ESO van participar a una activitat telemàtica de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) adreçada als estudiants de 4 d’ESO per tal d’apropar el món universitari als nostre alumnat.
L’activitat constava de dues ponències:

• “La vida quotidiana dels déus grecs”, a càrrec de Jordi Pàmias, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB.

“Sang sobre l’arena. Els espectacles de l’amfiteatre romà”, a càrrec de Sebastià Giralt, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB.

El nostra alumnat va parar molta atenció i va prendre força anotacions, doncs en acabar havien de respondre correctament un concurs virtual amb els equips assistents de 125 instituts de secundària de Catalunya. Val a dir, que van saber estar a l’alçada i van deixar en un bon lloc l’Institut Cubelles. L’experiència, totalment novedosa per a ells, ha estat valorada molt positivament per ells mateixos.

Aquí podeu veure algunes imatges de l’activitat:

Publicat dins de 4t ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

ESO – Publicada la Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions. 30/04/2021

Ja podeu consultar a l’apartat de preinscripció – preinscripció ESO la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacionsa data 30/04/2021.

GUANYADORES I GUANYADORS 1r CONCURS: ELS ENIGMES D’EN MANEL

Publicat dins de Concursos, Sortides i activitats | Deixa un comentari

CONGRATULATIONS ON REACHING 5 CHALLENGES

We want to congratulate our five students who gain the five badges for reaching all 5 HEALTHY LIFE CHALLENGES.
I hope they spread all this energy and a healthy lifestyle to all the community to improve our lives!
Every step counts, BE ACTIVE!

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari