Calendari proves extraordinàries 1r batxillerat setembre 2021

Preinscripció batxillerat – Llistat alumnat assignat

Llibres 2021-22

Ja es pot consultar tota la informació sobre els llibres per al curs 2021-22 a l’apartat Ensenyament/Llibres 2021-22

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Preinscripció batxillerat: llistat de les sol.licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera opció ordenada 23/06/2021

Youth Olympic Games city candidates

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects | Deixa un comentari

Preinscripció batxillerat 2021: LListat provisional amb Barem

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Preinscripció ESO 2021: llistats d’alumnat assignat, preinscrit i llista d’espera

Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021

FESTA INCLUSIVA

L’alumnat de l’institut Cubelles ha participat a  la 18a Festa  per una societat Inclusiva del Garraf al llarg de la setmana del 17 al 21.

Aquestes són algunes de les activitats que han realitzat.

Publicat dins de projecte, projectes | Deixa un comentari

Recollida de residus per part de 1r d’ESO a la platja de Cubelles

L’alumnat de 1er d’ESO de l’Institut Cubelles el dimarts 11 de maig va participar en una recollida de residus a la platja de Cubelles. Van omplir tres bosses amb: envasos, llaunes, varis utensilis de pesca com xarxes, canyetes, tovalloletes, culleres de plàstic i mascaretes i així evitar que invaissin la mar.

Volem agrair a @ecohuella.es i #soyecohuella per organitzar aquesta activitat de conscienciació i canvi i així començar a evitar el patiment i mort de moltes espècies marines que queden atrapades en aquests residus o moren a causa de la seva ingesta. Seguim!

Fotografia matemàtica

Aquesta setmana es celebra el Dia de la dona matemàtica i el Dia escolar de les Matemàtiques. Per aquest motiu, compartim amb vosaltres alguns dels treballs de Fotografia matemàtica d’aquest curs.