Preinscripció

Tota la informació amb novetats sobre la preinscripció i matrícula per l’ESO, visitar Preinscripció ESO

Tota la informació amb novetats sobre la preinscripció i matrícula pel batxillerat, visitar Preinscripció batxillerat

Publicat dins de General | Deixa un comentari

A 2n ESO han fet un passeig per l’art de…

Quan les coses es posen difícils no hi ha res com obrir els ulls i amb valentia, mirar des d’una altra perspectiva. Això És el què els alumnes de 2n hem intentat amb aquest passeig per l’art.
Esperem que gaudiu, així com nosaltres hem après a fer-ho en aquesta primavera compartida tant especial.

Publicat dins de 2n ESO | Deixa un comentari

Llibres de text i d’altres materials per al curs 2020-21

Per al curs 2020-21, únicament hi ha llibres de text (en paper) en algunes matèries de 4t d’ESO i de batxillerat.

Llistat de llibres de text per a 4t d’ESO 2020-21

Llistat de llibres de text per a 1r de batxillerat 2020-21

Llistat de llibres de text per a 2n de batxillerat 2020-21

Com en cursos anteriors, es pot accedir al servei d’ecobooks d’Iddink

Pel que fa als materials per a 1r, 2n i 3r d’ESO, cal tenir present que en aquests nivells únicament es fa ús de llibres digitals per algunes matèries i de llibres de lectura en paper per a català, castellà i anglès.
La compra de les llicències dels llibres digitals es fa a través de l’Institut, i per tant caldrà fer el pagament a l’institut. Encara no s’ha notificat a les famílies l’import a ingressar perquè en aquests moments estem acabant de definir l’organització del curs 2020-21, així com els materials que seran necessaris.

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

Batxillerat 2020/2021 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 15/06/2020

Publicat dins de General | Deixa un comentari

QUÈ HEM APRÈS A VALORAR ?

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Cubelles ha volgut expressar tot allò que ha après a valorar en aquesta situació tan complicada que hem viscut al llarg d’aquest mesos.
De nou ens han mostrat la seva creativitat.
Publicat dins de #joemquedoacasa, 1r ESO, General | Deixa un comentari

Preinscripció ESO 2020: llistat ordenat definitiu

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Llista de sol.licituds de preinscripció per l’ESO un cop resoltes les reclamacions

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Recomanacions de llibres de l’alumnat de 2n d’ESO

En aquests vídeos realitzats per alumnat de 2n de l’ESO durant el tercer trimestre del curs 2019-20 es fa la presentació d’un dels llibres preferits llegits enguany. Aquests videos van ser presentats en una de les tasques de l’assignatura de CIVE on cadascú havia de presentar un llibre que havia llegit durant el curs. En un principi aquesta tasca estava planificada per ser exposada oralment a l’aula però les circumstàncies d’aquest tercer trimestre en van obligar a canviar el format. El resultat final parla per si sol i és un molt bon exemple de com podem ser capaços d’adaptar-nos a les adversitats d’aquest confinament

WONDER

DIARI D’EN GREG

Publicat dins de 2n ESO, Lectura | Deixa un comentari

Preinscripció ESO: llista de sol.licituds amb la puntuació provisional REVISADA

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Preinscripció ESO: llista de sol.licituds amb la puntuació provisional

Ja es pot consultar la llista provisional de sol.licituds de preinscripció per a ESO a l’Institut Cubelles.

Es poden presentar les reclamacions del 2 al 5 de juny enviant un correu a a8057230@xtec.cat

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari