Amor per Sant Valentí

Un grup d’alumnes de 3r ESO ha escollit de la Biblioteca uns llibres amorosos i ens els ha presentat en una mostra a l’entrada de l’Institut.

Si Cupido us ha atravessat el cor amb una sageta, podeu agafar-los a la Biblioteca!

CONCURS ODISSEA 2019

Aquesta galeria conté 2 fotografies.

CONCURS ONLINE ODISSEA 2019 (setmana del 4 al 7 de febrer) L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat Humanístic del nostre institut concursa online contra alumnes de tot l’Estat, posant a prova els seus coneixements sobre cultura grecoromana, enguany el … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

Vaga d’estudiants del 7 de febrer desconvocada

EL SINDICAT D’ESTUDIANTS HA DESCONVOCAT LA VAGA DE DEMÀ DIJOUS 7 DE  FEBRER DE 2019.

DEMÀ DIJOUS 7/02/2019 NO HI HA VAGA

Per a més informació http://www.sindicatdestudiants.net/

Fem arqueologia a 1r ESO!

L’alumnat de 1r ESO han participat en un taller d’arqueologia per part de CREATIVE ARCHAEOLOGY (format per  un arqueòleg antic alumne de l’institut). Aquest taller té com a finalitat que l’alumnat conegui la feina de l’arqueòleg i com es pot estudiar i interpretar el passat a través de les restes materials, que es poden trobar en un jaciment. Ens ofereixen un taller lúdic, on l’alumnat pot manipular, observar objectes arqueològics, així com el procés de treball en una mini excavació, que porten a l’aula.

L’alumnat ha valorat positivament el taller.

Publicat dins de 1r ESO, General, projectes, Socials, Sortides i activitats | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

Per commemorar el Dia internacional de les víctimes de l’Holocaust (27 de gener), a la Biblioteca de l’Institut hem seleccionat un seguit de llibres vinculats a aquesta temàtica.

Els trobareu en un prestatge destacat i podeu fullejar-los o agafar-los en préstec!

Proves per l’obtenció del títol de graduat en ESO 2019

Segons estableix la RESOLUCIÓ EDU/3445/2009, de 2 de desembre, per la qual es regula la convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada, l’Institut Cubelles convoca les proves GESO en les dates i terminis que es poden consultar a la taula adjunta

CALENDARI DE LES PROVES GESO 2019

Publicació al tauler d’anuncis del centre dels continguts i els criteris mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries 28/01/19 al 01/02/19
Termini de presentació de sol.licituds d’inscripció 04/02/19 al 08/02/19
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes de persones admeses i excloses 15/02/19
Termini de presentació de reclamacions a les llistes de persones admeses i excloses 18/02/19 al 22/02/19
Realització de les proves 07/03/19 i 08/03/19
Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

TRANING MYSELF

The students of 1st Batx of Institut Cubelles went on 10th January to the Parc del Garraf Sports Centre to experience and learn about HIIT (HIGH-INTENSITY INTERVAL TRAINING), an innovated training method. They learnt also how to participate in a spinning class using amazing bikes and they had a lot of fun with the Zumba lesson.
This is the beginning of a Didactic Unit called “Training myself”. Now they are ready to create their own training session using different methods seen in class.
Go ahead!!!

Els/les alumn@s de 3r d’ESO creen blogs

Durant el primer trimestre d’aquest curs els alumnes de 3r d’ESO han treballat les TIC amb el programari Blogger per crear blogs. Els alumnes podien triar el tema que els interessés més. Ha estat una pressa de contacte amb les pàgines web i blogs.

Aquí sota teniu uns quants per visualitzar.

Blog1   Blog2   Blog3   Blog4

Publicat dins de 3r ESO, projectes, Tecnologia | Deixa un comentari