Vaga de personal docent del 16 de maig de 2019

Les organitzacions sindicals USTEC-STEs, CCOO, I-CSC, ASPEPC, CGT i UGT han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per a demà dijous 16 de maig de 2019, de 00.00 a 24.00 hores. La vaga s’adreça a tot el personal docent, tant funcionari com interí  i personal laboral.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat.

Sonia Ruiz

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

XI Torneig de Voleibol Pista

Els alumnes de 4t de l’Institut Cubelles han participat del Torneig de Voleibol organitzat pel Departament d’Educació Física que s’ha portat a terme en el Pavelló Poliesportiu de Cubelles.

Els instituts que han participat són:

Ins. Frederic Mompou (Sant Vicens dels Horts), Ins. Miramar (Gavà), Ins. Mallafrè (Vilanova i la Geltrú) i Institut Cubelles.

Publicat dins de 4t ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Torneig Volei Platja Cubelles

Els alumnes de 1r Batxillerat van participar en un Torneig de Volei Platja a la Platja de Cubelles, que es va organitzar des del Departament d’Educació Física amb la col·laboració del Club Volei Vilanova. Van participar en equips de 4/5 alumnes en 2 grups.

Els guanyadors han estat els següents equips:

Grup 1: “En espera” amb 6 punts, empatats amb “Olímpic Trillo”

Grup 2: “La cúpula del C”

Enhorabona a tots i totes les participants pel desenvolupament de l’activitat i la vostra implicació.

Publicat dins de 1r batxillerat, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Cursa d’Orientació a la Masia Cabanyes

El dia 25 d’abril, els alumnes de 3r ESO de l’Institut Cubelles van participar conjuntament amb els alumnes de 3r ESO de l’Institut Mir (Vilanova i la Geltrú), a la Cursa d’Orientació organitzada pel Consell Esportiu del Garraf .

Publicat dins de 3r ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Portes obertes per batxillerat el proper dimarts 30 d’abril

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Projecte Camí de Sant Jaume 2019

L’alumnat de 2n Eso s’ha posat a la pell d’un pelegrí de l’Edat Mitjana.  Ja hem completat el nostre pelegrinatge des de Montserrat fins a Santiago de Compostela.

Hem fet un recorregut pels Regnes cristians de l’Edat Mitjana.

Ha estat un camí on hem descobert l’art, la cultura, la geografia, les matemàtiques, la resistència física, la tecnologia i moltes coses més.

Bon camí, buen camino, Ultreia et suseia!

Publicat dins de 2n ESO, General, Socials | Deixa un comentari

Participació en el XV certamen nacional de lectura en veu alta.

Aquest divendres les alumnes Georgina Pavón, Lucía Poveda, Emma Gilete, Carla Llorens i Ona Bonfill, i l’alumne Jordi Gómez, han participat en el XV certamen nacional de lectura en veu alta que s’ha dut a terme a l’auditori del Neàpolis de Vilanova i la Geltú.

Publicat dins de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO | Deixa un comentari

Esquiada a La Molina

Lliurament de títols d’esquí a l’alumnat de 1r i 2n ESO que va participar a l’esquiada.

Torneig de futbol sala al pati

Lliurament de premis als equips guanyadors del Torneig de futbol sala al pati.

I Mostra de Projectes de 1ESO

El passat 26 de març a les 13:50 hores va tenir lloc la I Mostra de Projectes de 1r ESO a l’institut.

Volen agraïr la participació de les famílies i també de l’alumnat, que es va prestar voluntari per dur a terme aquesta iniciativa.

En aquest enllaç podeu veure imatges d’aquest dia i dels projectes realitzats per l’alumnat.

Publicat dins de 1r ESO, General, projectes, Socials | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari