Informacions sobre l’inici de curs

El proper dilluns comencem l’activitat amb alumnat a l’Institut Cubelles. Durant aquesta setmana s’han fet les reunions informatives amb les famílies de tots els nivells d’ESO i de batxillerat. En aquesta publicació s’adjunten totes les presentacions d’aquestes reunions.

Per que fa al primer dia de classe, el dilluns 14 de setembre, l’alumnat assistirà segons l’horari adjunt:

L’entrada es farà per la porta principal. L’alumnat ja ha estat informat de l’aula a la qual s’ha de dirigir. En cas de dubte a l’entrada podrà preguntar i se l’informarà.

És molt important que l’alumnat porti signada la Declaració responsable, que lliurarà a la persona tutora.

Declaració responsable per alumnat de secundària i de batxillerat menor de 18 anys

Declaració rsponsable per alumnat de batxillerat major de 18 anys

Presentació de 1r d’ESO

Presentació de 2n d’ESO

Presentació 3r d’ESO

Presentació 4t d’ESO

Presentació 1r de batxillerat

Presentació 2n de batxillerat

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

Horari del 14 de setembre

El 14 de setembre comença el curs 2020-21. El primer dia de curs té un horari especial on l’alumnat retornarà a l’institut i coneixerà el seu grup i tindrà la primera sessió de tutoria. Per aquest primer dia cal que l’alumnat porti a la seva motxilla un estoig i recordeu que es repartiran les agendes i les carpetes. L’alumnat de 2n i de 3r d’ESO no us oblideu el chromebook.

La propera setmana, els dies 7, 8 i 9 per la tarda, tindran lloc les reunions telemàtiques amb les famílies per explicar el protocol amb les mesures de protecció pel COVID19 i de quina manera encarem aquest curs 2020-21 tan especial. Farem arribar per correu electrònic el link per accedir a la reunió.

Us tornem a adjuntar el calendari del curs 2020-21

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Pla d’actuació 2020-21

Segons el Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia per COVID-19, publicat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya el 3 de juliol de 20202, els centres escolarS han d’elaborar, en el marc de l’autonomia i amb l’acompanyament de la inspecció educativa, un pla d’organització bàsic i provisional (espais, esglaonaments d’entrades i sortides, franges, utilització dels patis, extraescolars…) abans del 23 de juliol i, un altre de definitiu, incorporant els horaris, per a la primera setmana de setembre. Aquest pla definitiu haurà de ser aprovat pel consell escolar del centre i serà un element clau de la PGA del centre.

El pla d’organització del centre ha d’estar a disposició de la Inspecció d’Educació, i es
publicarà a l’espai web del centre.

El passat dimecres 22 de juliol de 2020 va ser informat el Consell escolar de l’institut dels continguts d’aquest pla d’actuació provisional que compartim en aquesta publicació

RESUM DEL PLA D’ACTUACIÓ DE L’INSTITUT CUBELLES 2020-21 PROVISIONAL

DOCUMENT AMB EL PLA D’ACTUACIÓ 2020-21 PROVISIONAL

Calendari de les proves extraordinàries de setembre 2020 1r de batxillerat

Material per al curs 2020-21

Material per a 1r d’ESO modificat el 20 d’agost de 2020

5/08/20202 La lectura de llengua castellana  El desfiladero de las Mil lágrimas, de Xavier-Laurent Petit ,Ed.Edelvives, Colección Alandar amb ISBN 9788426356147 està descatalogat i l’institut al setembre ja facilitarà una solució

Material per a 2n d’ESO

Material per a 3r d’ESO

Per al curs 2020-21, únicament hi ha llibres de text (en paper) en algunes matèries de 4t d’ESO i de batxillerat.

Llistat de llibres de text per a 4t d’ESO 2020-21

Llistat de llibres de text per a 1r de batxillerat 2020-21

Llistat de llibres de text per a 2n de batxillerat 2020-21

Com en cursos anteriors, es pot accedir al servei d’ecobooks d’Iddink aconseguir els llibres per a 4t d’ESO, 1r de batxillerat i 2n de batxillerat.

Publicat dins de Comunicats i avisos | 1 comentari

Preinscripció

Tota la informació amb novetats sobre la preinscripció i matrícula per l’ESO, visitar Preinscripció ESO

Tota la informació amb novetats sobre la preinscripció i matrícula pel batxillerat, visitar Preinscripció batxillerat

A 2n ESO han fet un passeig per l’art de…

Quan les coses es posen difícils no hi ha res com obrir els ulls i amb valentia, mirar des d’una altra perspectiva. Això És el què els alumnes de 2n hem intentat amb aquest passeig per l’art.
Esperem que gaudiu, així com nosaltres hem après a fer-ho en aquesta primavera compartida tant especial.

Publicat dins de 2n ESO | Deixa un comentari

Llibres de text i d’altres materials per al curs 2020-21

Llistat de llibres de text per a 4t d’ESO 2020-21

Llistat de llibres de text per a 1r de batxillerat 2020-21

Llistat de llibres de text per a 2n de batxillerat 2020-21

Com en cursos anteriors, es pot accedir al servei d’ecobooks d’Iddink

Pel que fa als materials per a 1r, 2n i 3r d’ESO, cal tenir present que en aquests nivells únicament es fa ús de llibres digitals per algunes matèries i de llibres de lectura en paper per a català, castellà i anglès.
La compra de les llicències dels llibres digitals es fa a través de l’Institut, i per tant caldrà fer el pagament a l’institut. Encara no s’ha notificat a les famílies l’import a ingressar perquè en aquests moments estem acabant de definir l’organització del curs 2020-21, així com els materials que seran necessaris.

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | 1 comentari

Batxillerat 2020/2021 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 15/06/2020

QUÈ HEM APRÈS A VALORAR ?

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Cubelles ha volgut expressar tot allò que ha après a valorar en aquesta situació tan complicada que hem viscut al llarg d’aquest mesos.
De nou ens han mostrat la seva creativitat.
Publicat dins de #joemquedoacasa, 1r ESO, General | Deixa un comentari