Fotografia matemàtica

Aquesta setmana es celebra el Dia de la dona matemàtica i el Dia escolar de les Matemàtiques. Per aquest motiu, compartim amb vosaltres alguns dels treballs de Fotografia matemàtica d’aquest curs.

Optativa de Llatí (4 ESO) a la UAB

Argo

Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UAB

Dijous 29 de maig, els alumnes de l’optativa de Llatí de 4 d’ESO van participar a una activitat telemàtica de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) adreçada als estudiants de 4 d’ESO per tal d’apropar el món universitari als nostre alumnat.
L’activitat constava de dues ponències:

• “La vida quotidiana dels déus grecs”, a càrrec de Jordi Pàmias, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB.

“Sang sobre l’arena. Els espectacles de l’amfiteatre romà”, a càrrec de Sebastià Giralt, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB.

El nostra alumnat va parar molta atenció i va prendre força anotacions, doncs en acabar havien de respondre correctament un concurs virtual amb els equips assistents de 125 instituts de secundària de Catalunya. Val a dir, que van saber estar a l’alçada i van deixar en un bon lloc l’Institut Cubelles. L’experiència, totalment novedosa per a ells, ha estat valorada molt positivament per ells mateixos.

Aquí podeu veure algunes imatges de l’activitat:

Publicat dins de 4t ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

ESO – Publicada la Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions. 30/04/2021

Ja podeu consultar a l’apartat de preinscripció – preinscripció ESO la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacionsa data 30/04/2021.

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

GUANYADORES I GUANYADORS 1r CONCURS: ELS ENIGMES D’EN MANEL

Publicat dins de Concursos, Sortides i activitats | Deixa un comentari

CONGRATULATIONS ON REACHING 5 CHALLENGES

We want to congratulate our five students who gain the five badges for reaching all 5 HEALTHY LIFE CHALLENGES.
I hope they spread all this energy and a healthy lifestyle to all the community to improve our lives!
Every step counts, BE ACTIVE!

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari

Premis Víctor Alari 2021

Ens alegrem que la nostra companya Ariadna Roig, de 1r BAT, ha estat la guanyadora de la modalitat de la categoria juvenil dels Premis Víctor Alari, de Ràdio Cubelles, amb el conte El quadern.

També celebrem la Menció Especial ‘Joves promeses’ a La gent irrespectuosa a les xarxes socials de Xavier López  Tous, Javier Asensio Rojas, Leire Pujol Eito i Lina Bissan Bghiel, de 1r ESO.

Publicat dins de 1r batxillerat, 1r ESO, Biblioteca, Lectura, pla de lectura, Sant Jordi | Deixa un comentari

REVISTA DE SANT JORDI 2021

Avui dia 23 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’Institut Cubelles. Una Diada força esperada i ben diferent on l’alumnat va gaudir amb els següents tallers: -1ESO Taller de mosaics i drac d’origami2ESORetallables i maquetes en paper de llocs emblemàtics de països anglosaxons i taller de dansa irlandesa, 3ESO–  Haikus japonesos i 4ESOEscriptors/es POP ANDY WARHOL.     Fotografies: Dídac Ruiz

L’alumnat també ha participat d’un taller de jeroglífics, enigmes i endevinalles en homenatge al Manel Alonso.

Finalment hi ha hagut el lliurament de premis de Sant Jordi al porxo del pati. A la presentació següent podreu gaudir dels treballs premiats  i nom dels guanyadors (cal obrir la presentació i clicar el clip quan aparegui o bé sobre de les imatges per veure els treballs premiats)

MOLTES FELICITATS  I FELIÇ DIADA DE SANT JORDI

Publicat dins de General, Revista, Sant Jordi | Deixa un comentari

Llista provisional baremada Preinscripció ESO 2021-22

A l’apartat de Preincripció 2021-22 podeu consultar la llista baremada provisional.

Publicat dins de General | 1 comentari

Fotografiem Sant Jordi