La Gavina feminista

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Preinscripció a l’ESO 2021: xerrades informatives

A partir del proper 17 de març i fins el 24 de març tindrà lloc la preinscripció per l’ESO. Amb l’objectiu d’informar aquelles famílies que el curs vinent han de matricular els seus fills i filles a l’ESO, hem programat una xerrada informativa que tindrà lloc els dies 4 de març i 10 de març. En el formulari adjunt us podeu apuntar a un dels dos dies, el contingut de les dues sessions serà el mateix.

En aquesta web anirem publicant la informació sobre el procés de preinscripció. Per a qualsevol aclariment sempre us podeu adreçar a la nostra adreça a8057230@xtec.cat

Publicat dins de General | 1 comentari

Som artistes de la Prehistòria! 2021

L’alumnat del 1rESO ha estat treballant en el projecte “Som artistes de la Prehistòria! per descobrir on va aparèixer l’art rupestre i les primeres manifestacions artístiques de la humanitat.

Des de l’àmbit artístic han realitzat també reproduccions en fang de les Venus prehistòriques. A més han reproduït com era aquest art en diferents suports com el paper i en una aplicació digital.

Finalment han posat en pràctica la seva creativitat en un audiovisual, realitzat amb l’aplicació de Wevideo.

Voleu veure els seus resultats?

Album de fotos de “Som artistes de la Prehistòria!”

Album de fotos “Venus prehistòrica”

Publicat dins de 1r ESO, Àmbit social-Artístic, General, projecte, projectes, Socials | Deixa un comentari

JA TENIM ELS CARTELLS DEL CARNESTOLTES 2021!!!

Moltes gràcies a tot l’alumnat que ha participat del concurs de cartells. Al final de la presentació trobareu els cartells premiats de l’ ANGELA MELLADO de 1ESO i del LAUTARO FREXAS de 3ESO. Moltes felicitats i bon carnaval!

Publicat dins de Carnestoltes, Concursos, General, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Visitem els carnavals del món

L’alumnat de 2ESO de l’optativa de Fem Festa hem viatjat per diferents carnavals del món! Hem gaudit coneixent les seves tradicions, vestimenta, música, menjars típics d’aquesta diada i moltes curiositats. Voleu gaudir-los? Aquí els teniu.

VISCA EL CARNAVAL!!!

Alumnat optativa FEM FESTA 2ESO

Publicat dins de 2n ESO, Carnestoltes, General, Sortides i activitats | Deixa un comentari

CELEBRATING SAFE INTERNET DAY

The students of 1st Batxillerat of Institut Cubelles who participate in the Etwinning project called PHYSICAL EDUCATION AND STEAM engage in the online meeting about SAFE INTERNET to celebrate the international day.

At the end of the learning meeting, we made a Quizz where Nazarena Ponce Bertomeu, a 1st Baxillerat C student, win the 2n place. CONGRATULATIONS to her and all the participants.

Publicat dins de 1r batxillerat, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, General | Deixa un comentari

Baseball in the beach

L’alumnat de 3r ESO i de 1r Batxillerat han gaudit d’una sessió d’avaluació d’Educació Física a la platja, amb el tema Baseball in the beach!

Publicat dins de 1r batxillerat, 3r ESO, Educació Física | Deixa un comentari

Consignes i temàtica Carnestoltes 2021

La setmana del 8 al 12 de febrer celebrem el carnaval a l’institut Cubelles. Un carnaval “confinat” en el que donarem la VOLTA AL MÓN.

Fins dijous ens guarnirem amb les consignes que ens envia el rei Carnestoltes i divendres viatjarem per diferents països i continents per gaudir d’aquest carnaval.

Que no falti l’alegria i la disbauxa! VISCA EL CARNAVAL!

Consignes a càrrec de l’alumnat de 2n ESO

Publicat dins de Carnestoltes, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Infographics about Fair play!

JA TENIM MASCOTA!

Com ja sabeu l’Institut Cubelles celebra el seu 15è aniversari. Per aquest motiu es va convocar un concurs per dissenyar la mascota de l’institut on podia participar tot l’alumnat de 1r d’ESO.

Es va fer una selecció dels 10 candidats més destacats de l’alumnat que s’ha presentat al concurs.

El jurat estava format per alumnat de 2n d’ESO a 2n de Batxillerat, professorat i personal d’administració i servei de l’institut.

La mascota guanyadora que donarà la benvinguda a  l’institut Cubelles és:

Moltes felicitats a l’Ainhara Barroso i a tots l’alumnat de 1r ESO per haver participat en aquest concurs impulsat des de la matèria de Visual i Plàstica.

Benvinguda Gavi!

Publicat dins de 15 aniversari, 1r ESO, Àmbit social-Artístic, Concursos, General | 2 comentaris