Projecte Camí de Sant Jaume 2019

L’alumnat de 2n Eso s’ha posat a la pell d’un pelegrí de l’Edat Mitjana.  Ja hem completat el nostre pelegrinatge des de Montserrat fins a Santiago de Compostela.

Hem fet un recorregut pels Regnes cristians de l’Edat Mitjana.

Ha estat un camí on hem descobert l’art, la cultura, la geografia, les matemàtiques, la resistència física, la tecnologia i moltes coses més.

Bon camí, buen camino, Ultreia et suseia!

Publicat dins de 2n ESO, General, Socials | Deixa un comentari

Participació en el XV certamen nacional de lectura en veu alta.

Aquest divendres les alumnes Georgina Pavón, Lucía Poveda, Emma Gilete, Carla Llorens i Ona Bonfill, i l’alumne Jordi Gómez, han participat en el XV certamen nacional de lectura en veu alta que s’ha dut a terme a l’auditori del Neàpolis de Vilanova i la Geltú.

Publicat dins de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO | Deixa un comentari

Esquiada a La Molina

Lliurament de títols d’esquí a l’alumnat de 1r i 2n ESO que va participar a l’esquiada.

Torneig de futbol sala al pati

Lliurament de premis als equips guanyadors del Torneig de futbol sala al pati.

I Mostra de Projectes de 1ESO

El passat 26 de març a les 13:50 hores va tenir lloc la I Mostra de Projectes de 1r ESO a l’institut.

Volen agraïr la participació de les famílies i també de l’alumnat, que es va prestar voluntari per dur a terme aquesta iniciativa.

En aquest enllaç podeu veure imatges d’aquest dia i dels projectes realitzats per l’alumnat.

Publicat dins de 1r ESO, General, projectes, Socials | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Portes obertes per a nou alumnat d’ESO

El proper dimarts 26 de març de 2019, a les 18 hores, tindran lloc les portes obertes adreçades al nou alumnat d’ESO i les seves famílies. L’oferta de places per a la preinscripció 2019-20 és

1r ESO: 81 places ordinàries i 6 places NEE

Per a 2n i 3r d’ESO no hi ha cap vacant.

4t ESO: 10 places ordinàries i 4 NEE.

CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DEL 15 DE MARÇ DE 2019

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per al divendres 15 de març de 2019. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

L’alumnat que s’adhereixi a aquesta vaga, haurà de lliurar el document de comunicat de vaga signat per mare/mare o tutor-a legal al seu tutor/a, eximint l’institut de qualsevol responsabilitat durant tota la jornada lectiva del 15 de març de 2019.  Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a les vagues d’estudiants.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit del seu pare/mare o tutor-a legal.

Sonia Ruiz Conesa

Directora de l’Institut Cubelles

Cubelles, 14 de març de 2019

Jornada de vaga del 8 de març de 2019

Les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST i Confederació Intersindical han comunicat una jornada de vaga general per al dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores. Així mateix, els sindicats CCOO, UGT i USOC han comunicat una jornada de vaga general de 2 hores  de 12.00 a 14.00, en el nostre cas. Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi.

En aquest mateixa jornada del 8 de març hi ha convocada una vaga general estudiantil, a la qual han manifestat  majoritàriament que s’hi adherirà l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat.

Recordeu que 1r i 2n d’ESO han d’assistir al centre amb normalitat, no poden participar a les vagues estudiantils.

Cal que l’alumnat que s’adhereixi a la jornada de vaga estudiantil torni signat per la seva família el document de l’institut conforme han estat informats de la seva participació a la vaga i, per tant, de la no assistència a l’institut.

Tal com apareix a les NOFC de l’Institut Cubelles, l’alumnat només pot sortir de l’Institut abans de les 14:45 hores si presenta un document signat pel seu pare/mate o tutor-a legal, on consti el dia i l’hora a partir de la qual pot sortir sol/a de l’institut.

Sonia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

I concurs de bibliotràilers

Concursa-hi! Comparteix el vídeo al Drive biblioteca@institutcubelles.cat abans del 5 d’abril!

I Mostra Projectes 1ESO

Benvolgudes famílies,

Ens complau convidar-vos a compartir la feina realitzada pels vostres fills i filles en aquests primers mesos a l’institut.

Us volem fer partícips d’aquesta iniciativa al centre i us esperem el proper dia 26 de març a les 13:50 hores.

Passarem llista, que no falti ningú!!! :) :) :):)

PD: Per tal d’organitzar de manera eficient la visita, us agrairem que confirmeu la vostra assistència per correu electrònic a la tutora del vostre fill o  filla abans del dia 19 de març.

Tutores:

1 ESO A: Núria Serrano n.serrano@institutcubelles.cat