AGENDA 2022/23 DE L’INSTITUT CUBELLES

Us presentem l’agenda del curs 2022/23 amb el disseny de portada del Marc Aldana de 2n d’ESO. La protagonista de la portada és la Gavi, la mascota de l’Institut Cubelles que ens convida a utilitzar l’agenda com a eina indispensable per una bona organització diària. QUE NO SE’NS OBLIDI RES!

Lliurament del premi de la portada a Marc Aldana.

Quin artista! Moltes felicitats!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Feina d’estiu 2022

Des de les diferents matèries es proposa feina a realitzar durant l’estiu pels diferents cursos d’ESO i per a 1r de batxillerat. En el cas de 1r de batxillerat, cal tenir present que algunes tasques és obligat lliurar-les en presentar-se a la recuperació de setembre.

Feina d’estiu 2022

També, per l’alumnat matriculat a l’Institut Cubelles el curs 2021-22, aquesta feina d’estiu ha estat lliurada a través dels Google Classroom de cada matèria.

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

Reunió adreçada als familiars de l’alumnat que començarà 1r d’ESO a l’Institut Cubelles al setembre de 2022. Després de la reunió es farà arribar a les famílies les informacions tractades.

L’entrada es farà per la porta principal del carrer Josep Pla, l’entrada que dóna al vestíbul del centre.

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Acte de cloenda de les parelles lingüístiques

Aquest dimarts, dia 7 de juny, els nostres companys que han participat en l’activitat de les parelles lingüístiques, han compartit una jornada amb alumnes d’altres centres de la comarca en un acte de clausura i reconeixement organitzat per l’equip LIC del Garraf.

Han  conegut les instal·lacions del Far de Vilanova i la Geltrú i han gaudit d’unes activitats lúdiques amb la resta de parelles de la comarca.

Moltes gràcies per implicar-vos-hi!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Convocatòries de vaga dels i les docents del Departament d’educació 17/05, 25/05, 2/06 i 9/06.

– Els dies 17 de maig i 2 de juny de 2022, de 8.00 a 10.00 hores,
– Els dies 25 de maig i 9 de juny de 2022, de 0.00 a 24.00 hores,
hi ha convocada una vaga adreçada al personal docent funcionari de carrera i interí i al personal laboral del Departaments d’Educació.

Per tant, amb aquest comunicat us informo que per aquests dies el centre obrirà les portes garantint els serveis mínims decretats i
d’obligat compliment:
“Una persona de l’equip directiu per cada centre i per a l’ensenyament infantil, de primària i secundària (de 3 a 16 anys): un docent per cada 3
unitats o aules.” Al batxillerat no hi ha previst serveis mínims.

El centre romandrà obert, i en la mesura del seguiment de la vaga s’anirà reorganitzant l’activitat lectiva de cada dia.

La direcció

9a TROBADA DE JOVES DE LA XARXA MAI MÉS- PROJECTE BUCHENWALD

El passat 29 d’abril l’alumnat de 1 Batxillerat va participar a la 9a trobada de joves de la Xarxa Mai Més de prevenció contra el Feixisme i memòria històrica.

L’alumnat dels centres participants van fer una cerca de les “stolpersein” de Vilanova i la Geltrú, van cantar la canço Bella Ciao a la plaça de la Peixateria davant del monument a l’holocaust nazi i finalment cada centre va presentar les seves actuacions en el Projecte Buchenwald.

L’alumnat de Cubelles en la seva intervenció va explicar  la importància de conèixer els racons de memòria històrica de Cubelles, descobrint que hi havia darrera de cada casa, cada carrer, personatges rellevants,… També van explicar que alguns cubellencs  es van exiliar a  França com milers de republicans espanyols  i  van ser deportats i assassinats  als camps nazis.  Exilis que avui dia encara tenen lloc al món.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional ESO

El període per a reclamar el barem publicat és del 22 al 28 d’abril de 2022. Us podeu adreçar a la secretaria del centre a08057230@xtec.cat o bé per telèfon al 938955024 de 9 a 14 hores de dilluns a divendres.

Entorn d’aprenentatge de TREMP 22

L’alumnat de 3r ESO està gaudint de les activitats de l’EDA Tremp. Només arribar van visitar el jaciment de la Posa i d’Orcau, descobrint l’emprempta dels dinosaures  i Estanys càrstics de Basturs . Avui dijous  han fet un “viatge” a l’edat mitjana i al castell de Mur han hagut de resoldre un scape room.  Demà divendres toca fer un recorregut cap a la llum, amb la visita a la Central Hidroelèctrica on es combina una activitat més lúdica
relacionada amb personatges importants en la seva construcció, visita a la sala de màquines i a les comportes de la presa

Passeu-ho molt bé a la festa de comiat d’aquesta nit. La tornada està prevista per demà divendres a les 18.0o hores aproximadament.

Publicat dins de 3r ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Dones a la Història

Coincidint amb el dia Internacional de la dona, l’alumnat de 1r i 2n ESO han treballat personatges de la Història Antiga i Medieval. Podeu practicar amb el joc de pistes que han realitzat a veure si endevineu els diferents personatges.
Publicat dins de 2n ESO, General, projectes | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Recapte d’aliments a l’institut

En col·laboració amb el Banc d’aliments, aquesta setmana hem recollit: 21, 5 Kg de pasta, 24 Kg d’arròs,  19 Kg de llegum seca i altres productes en menor quantitat.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!