Convocatòria de vaga delpersonal de l’Administració pública i d’educació

Us informem de la convocatòria de vaga del dia 30 de novembre per a tot el sector públic convocada pels sindicats IAC, I-CSC, CGT, CO.BAS, SO i COS. En el nostre centre, està convocat a aquesta vaga tant el personal docent com el personal d’administració i serveis.

També us informem que el sindicat CGT ha comunicat la convocatòria de vaga pel dia 2 de desembre de 2021 adreçada al sector públic d’ensenyament i per la qual, tornen a estar convocats tant el personal docent com el personal d’administració i servei.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi. L’activitat del centre s’haurà d’adaptar i els horaris dels grups es poden veure afectats.

La direcció

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Us donem la benvinguda al Racó del Còmic!

Ja podeu trobar aquest nou espai a la biblioteca del nostre Institut. Un racó on gaudir del manga i del còmic europeu, i d’històries per descobrir plenes d’aventura, humor, romanç o misteri.

Alguns còmics que hi podeu trobar.

No us perdeu les novetats, perquè hi aniran passant moltes aventures al voltant… us hi esperem!

Publicat dins de Biblioteca, Lectura | Deixa un comentari

Setmana de la Ciència

Llibres “Setmana de la ciència”

Aprofitant que aquesta setmana és dedicada a la ciència, us proposem alguns llibres divulgatius que poden interessar-vos.

Publicat dins de Biblioteca, Experimentals, Lectura, Matemàtiques, Tecnologia | Deixa un comentari

Eleccions al Consell Escolar – Sector de les famílies

European Day of Languages – Etwinning project

In the framework of the Etwinning project, the students of 2nd ESO C presented their pages in Book creator. You can find them at the end of the document.

We hope you enjoy it! It was a great experience for all of them.

Publicat dins de 2n ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari

CONCURS DE CARTELLS DE LA CASTANYADA

Ja tenim els cartells guanyadors de la castanyada! El jurat ho ha tingut molt i molt difícil entre tantes carabasses, castanyes, monstres,….

Els/les guanyadors/es  rebran un diploma i un val per bescanviar a la llibreria, papereria Lanigó de Cubelles. Els cartells s’exposaran a l’entrada de l’Institut i es publicaran a l’agenda escolar del curs 2022/23

Moltes felicitats i moltes gràcies a l’alumnat  per haver participat!

Publicat dins de Castanyada, Concursos, Sortides i activitats | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

Convocatòria de vaga del personal de l’administració pública del 28/10/2021

Les organitzacions sindicals IAC, CGT de Catalunya, CNT, CO.BAS i COS han convocat una jornada de vaga adreçada al personal de l’administració pública per demà 28 d’octubre de 2021. La vaga s’adreça a tot el personal docent i al PAS. Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat. No és una vaga d’estudiants, i per tant, l’alumnat, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat, pot assistir a l’Institut com qualsevol altre dia.

Celebrating European Week of Sport

Celebrating the European Week of Sport with Castellers del Foix. Castellers del Foix – Cubelles @insticubelles #beactive #europeanweekofsport Thanks to Inscubelles Sports Ambassadors to create the video. Video of Rugby Vilanova.  Video Castellers del Foix

Publicat dins de 1r batxillerat, 4t ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, GEP | Deixa un comentari

Dia Europeu de les Llengües