Entorn d’aprenentatge de Cardona

JA HEM ARRIBAT A CARDONA!

L’alumnat de 2n d’ESO ja hem arribat a Cardona. Avui visitarem les mines de sal i a la tarda farem un joc d’orientació . Després de sopar ens espera una gimcana de por.

Dimarts farem tallers d’hàbits saludables i una marxa nòrdica tot esperant que arribi la nit per passar-ho genial a la festa de comiat amb disco inclosa. Dimecres farem un viatge en el temps tot visitant el Castell de Cardona. A veure quins secrets hi guarda!

Gaudiu moltissim de la vostra estada!

En aquest enllaç podreu veure algunes fotos de l’EDA CARDONA

Publicat dins de 2n ESO, General, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Preinscripció ESO per al curs 2023-24. Jornada de portes obertes 2023

VIII CONCURS DE TALENTS

Ja s’acosten els darrers dies de trimestre i la comissió de festes d’alumnat ja hi està treballant!  S’hi han posat amb ganes i engeguen amb bones propostes!
Us informem de les activitats que es duran a terme des de la Comissió d’activitats:
1-VIII CONCURS DE TALENTS
2-CONCURS DE POSTALS- Per participar heu d’entrar al classroom dels concursos. Allà hi ha les bases- qsclxxy
3DECORACIÓ DE PASSADISSOS I PORTES D’AULA
Moltes gràcies a tothom
Comissió d’activitats
Publicat dins de Concursos, Darrer dia del 1r trimestre, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Cda Ripollès 2022-23 (2n torn)

Ja ha arribat a Planoles el  2n torn de 1ESo que participa del Camp d’aprenentatge del Ripollès.  Gaudiu moltissim!

Avui mateix sobre les 17.30- 18.00 està prevista l’arribada del 1r torn a l’Institu Cubelles.

Anirem penjant fotos de les activitats  en aquest ENLLAÇ

Avui faran la descoberta del Riu Rigat, per la tarda activitat d’aventura i gimcana nocturna pels entorn. Demà dijous realitzaran un scape room per Ripoll, visita al monestir i activitat d’escriptorium. Per la nit els espera una festa de comiat. Divendres caminaran pels boscos de l’entorn descobrint un paratge natural exclusiu.

Passe-ho super bé! Us esperem divendres.

Cda Ripollès 2022-23 (1r torn)

L’alumnat de 1r d’ESO ja ha arribat a Planoles (1r torn). Avui coneixeran els secrets del riu Rigat i ho passaran en gran amb diverses activitats d’aventura. Per la nit els espera una gimcana noctura per l’entorn de l’alberg de Planoles

A veure que ens expliquen! Ara toca desconnectar i gaudir.

Ens veiem dimecres!    FOTOS  DEL CDA RIPOLLÈS

Publicat dins de 1r ESO, Sortides i activitats | Deixa un comentari

Entorn d’aprenentatge de Tremp

L’alumnat de 3r ESO ha participat durant aquesta setmana de  les activitats de l’EDA Tremp. En arribar han visitat el jaciment de la Posa i d’Orcau, per descobrir l’empremta dels dinosaures  i Estanys càrstics de Basturs . També  han fet un “viatge” a l’edat mitjana i al castell de Mur on  hagut de resoldre un scape room.  Finalment, han participat  d’un  recorregut cap a la llum, amb la visita a la Central Hidroelèctrica. També han compartit una activitat lúdica relacionada amb personatges importants en la seva construcció; han  visitat la sala de màquines i han anat fins a les comportes de la presa.

Per acomiadar-se han gaudit d’una  festa de comiat  amb música.

La tornada està prevista cap a  les 18.0o hores aproximadament d’avui divendres.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

VIII CONCURS PASTISSOS-VII CONCURS DE PANELLETS-CONCURS DE CARTELLS

Com bé diu el refrany:”Pel novembre, bones torrades, castanyes i bunyolades”
Per tant ja tenim la primera festa de l’institut Cubelles a tocar: LA CASTANYADA. Una diada que any  rere any celebrem realitzant  unes sortides a la natura: 1r ESO Cunit, 2n ESO Quadra de Gallifa, 3r ESO Puig de Tiula, 4t ESO Els Colls.
Per una altra banda recuperem els famosos concursos de pastissos i panellets. Quines ganes que tenim de veure i tastar  els pastissos i panellets tematitzats amb motius de la tardor
BASES DELS CONCURSOS:

Bases concurs pastissos 1r i 2n ESO

Bases concurs panellets/galetes 3ESO

CONCURS DE CARTELLS
Per una altra banda seguim amb els concursos de cartells dinamitzats des del departament de Visual i Plàstica. Les bases del concurs de cartells estaran publicades en un classroom dels concursos de cartells que es fan durant el curs. codi qsclxxy
PARTICIPEU!!!!!!
Moltes gràcies a tothom! Som-hi!????????????
Publicat dins de Castanyada, Concursos | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

AGENDA 2022/23 DE L’INSTITUT CUBELLES

Us presentem l’agenda del curs 2022/23 amb el disseny de portada del Marc Aldana de 2n d’ESO. La protagonista de la portada és la Gavi, la mascota de l’Institut Cubelles que ens convida a utilitzar l’agenda com a eina indispensable per una bona organització diària. QUE NO SE’NS OBLIDI RES!

Lliurament del premi de la portada a Marc Aldana.

Quin artista! Moltes felicitats!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Feina d’estiu 2022

Des de les diferents matèries es proposa feina a realitzar durant l’estiu pels diferents cursos d’ESO i per a 1r de batxillerat. En el cas de 1r de batxillerat, cal tenir present que algunes tasques és obligat lliurar-les en presentar-se a la recuperació de setembre.

Feina d’estiu 2022

També, per l’alumnat matriculat a l’Institut Cubelles el curs 2021-22, aquesta feina d’estiu ha estat lliurada a través dels Google Classroom de cada matèria.

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

Reunió adreçada als familiars de l’alumnat que començarà 1r d’ESO a l’Institut Cubelles al setembre de 2022. Després de la reunió es farà arribar a les famílies les informacions tractades.

L’entrada es farà per la porta principal del carrer Josep Pla, l’entrada que dóna al vestíbul del centre.

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari