FEM ARQUEOLOGIA?

L’alumnat de 2n d’ESO hem finalitzat el 1r projecte de l’Àmbit SOCIAL ARTÍSTIC i hem descobert les restes arqueològiques de la nostra vila.

Amb una classe a l’aire lliure  hem visitat els següents jaciments, edificis i espais històrics:

-Molt a prop de l’Institut hi ha  un poblat Ibèric  del segle V al III a.C

-El riu Foix era navegable ja que era una via era una via d’entrada de mercaderies al Baix Penedès, el Garraf i l’Alt Penedès.

-Un fortí construït durant la Guerra Civil al 1937

-Un búnquer d’artilleria prop de la desembocadura del riu.

HEM DEMOSTRAT SER UNS GRANS ARQUEÒLEGS I ARQUEÒLOGUES!!!

Alumnat de 2n ESO

Publicat dins de 2n ESO, Àmbit social-Artístic | Deixa un comentari

Convocatòria de vaga del personal de l’àmbit educatiu per dijous 15 d’octubre de 2020

Les organitzacions sindicals ASPEPC i CGT han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per a demà dijous 15 d’octubre de 2020, de 00.00 a 24.00 hores. La vaga s’adreça a tot el personal docent, tant funcionari com interí  i al personal laboral del Departament d’Ensenyament.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat.

No és una vaga d’estudiants, i per tant, l’alumnat, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat, ha d’assistir a l’Institut com qualsevol altre dia.

1r CONCURS CARTELLS DE LA CASTANYADA

Us proposem dissenyar un cartell per l’event més esperat de la temporada de tardor… CASTANYADA/HALLOWEEN 2020.

-És necessari que una de les dues paraules aparegui al cartell.

-El disseny guanyador del cartell servirà com a separador de l’agenda de l’Institut del curs 2021-22, on apareixerà el nom de l’autor.

-L’ obra ha de ser original i inèdita (no ha d’haver aparegut en CAP publicació). Es pot realitzar amb lliure expressió d’estil i amb un tamany DIN A5 vertical.

-Només cal que entreu al classroom que s’ha creat pel concurs i lliureu la vostra proposta. CODI 64km42w

-Premi: Un lot de productes de dibuix valorat en 25 €

Us animeu?

Publicat dins de Castanyada, Concursos | Deixa un comentari

ETWINNING PROJECT: TOGETHER THROUG SPORT

Made with Padlet

Accés a la plataforma Clickedu

Avui divendres 9 d’octubre s’ha fet arribar a les famílies les dades d’accés a la nova plataforma de gestió. La web per accedir és

inscubelles.clickedu.eu

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Convocatòria de vaga del personal de l’àmbit educatiu per divendres 9 d’octubre de 2020

Les organitzacions sindicals ASPEPC i CGT han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per a demà divendres 9 d’octubre de 2020, de 00.00 a 24.00 hores. La vaga s’adreça a tot el personal docent, tant funcionari com interí  i al personal laboral del Departament d’Ensenyament

Sonia Ruiz

Setmana Eurpoea de l’Esport a l’Institut Cubelles

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, General, GEP | Deixa un comentari

Situació de la incidència del COVID19 a l’Institut Cubelles

D’ençà que han començat les classes, el passat 14 de setembre, l’Institut Cubelles no té constància de cap alumne-a que hagi donat positiu en COVID19. Cal tenir present que els centres educatius estem obligats a informar de tots els casos d’alumnes que s’hagin fet PCR des de l’1 de setembre de 2020 i que el cas que s’esmenta a la premsa fa referència a un positiu que es va donar abans de començar les classes.

La direcció

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Informacions sobre l’inici de curs

El proper dilluns comencem l’activitat amb alumnat a l’Institut Cubelles. Durant aquesta setmana s’han fet les reunions informatives amb les famílies de tots els nivells d’ESO i de batxillerat. En aquesta publicació s’adjunten totes les presentacions d’aquestes reunions.

Per que fa al primer dia de classe, el dilluns 14 de setembre, l’alumnat assistirà segons l’horari adjunt:

L’entrada es farà per la porta principal. L’alumnat ja ha estat informat de l’aula a la qual s’ha de dirigir. En cas de dubte a l’entrada podrà preguntar i se l’informarà.

És molt important que l’alumnat porti signada la Declaració responsable, que lliurarà a la persona tutora.

Declaració responsable per alumnat de secundària i de batxillerat menor de 18 anys

Declaració rsponsable per alumnat de batxillerat major de 18 anys

Presentació de 1r d’ESO

Presentació de 2n d’ESO

Presentació 3r d’ESO

Presentació 4t d’ESO

Presentació 1r de batxillerat

Presentació 2n de batxillerat

Publicat dins de Comunicats i avisos, General | Deixa un comentari

Horari del 14 de setembre

El 14 de setembre comença el curs 2020-21. El primer dia de curs té un horari especial on l’alumnat retornarà a l’institut i coneixerà el seu grup i tindrà la primera sessió de tutoria. Per aquest primer dia cal que l’alumnat porti a la seva motxilla un estoig i recordeu que es repartiran les agendes i les carpetes. L’alumnat de 2n i de 3r d’ESO no us oblideu el chromebook.

La propera setmana, els dies 7, 8 i 9 per la tarda, tindran lloc les reunions telemàtiques amb les famílies per explicar el protocol amb les mesures de protecció pel COVID19 i de quina manera encarem aquest curs 2020-21 tan especial. Farem arribar per correu electrònic el link per accedir a la reunió.

Us tornem a adjuntar el calendari del curs 2020-21