Reunions de tutoria d’inici de curs adreçades a les famílies 2021-22

Les reunions de tutoria d’inici de curs adreçades a les famílies estan programades per als dies

• tots els grups d’ESO, dimarts 5/10/2021, 18:30 hores
  • 1r de batxillerat, 4/10/2021, 18 hores
  • 2n de batxillerat, 6/10/2021, 18:30 hores.

Aquestes reunions seran telemàtiques i les persones tutores faran arribar per correu electrònic a les famílies del seu grup l’enllaç per accedir uns dies abans de la reunió.

European Week of Sport – EWoS 2021

INS Cubelles Sports Ambassadors are promoting the “European Week of Sport” (EWoS 2021) #beactive not just for the week but all year long! #healthylife4all launching an initiative of physical activity to bring joy, build resilience and connect generations.

Convocatòria de vaga d’estudiants pel 24/09/2021

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga climàtica estudiantil internacional per al divendres 24 de setembre de 2021. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a aquestes convocatòries de vagues d’estudiants.

Les famílies de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat, a través de Clickedu han rebut una notificació per a confirmar que han estat informades d’aquesta convocatòria i de la no assistència del seu fill-a a l’institut el 24 de setembre de 2021. En cas que no us sigui possible respondre a aquests notificació a través de Clickedu, preguem envieu una comunicació al tutor-a del vostre fill-a per confirmar que heu estat informats de la seva participació a la vaga estudiantil i que no assistirà a l’institut.

La Direcció

ETWINNING QUALITY LABEL FOR STUDENTS OF INSTITUT CUBELLES

Congratulations to 3rd ESO students (2020-2021) of INSTITUT CUBELLES, who did a fantastic job with enthusiasm and perseverance at the participation in the Etwinning project “Together through sport” and won a European Award called “Etwinning Quality Label”. Etwinning Quality Labels are granted to students and teachers with excellent etwinning projects. They indicate that the project has reached a specific national and European standard.

Agenda 2021/22

Engeguem un nou curs amb la nova agenda de l’insti, indispensable per una bona organització en el dia a dia a l’aula. QUE NO SE’NS OBLIDI RES!

Us presentem l’agenda del curs 2021/22 amb el disseny de portada i contraportada d’ Ainhara Barroso i Nico Roberto de 2n d’ESO.

Sou uns artistes! Moltes felicitats!

AUTORA: Ainhara Barroso                                              AUTOR: Nico Roberto

Publicat dins de Agenda, Concursos, General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Horari del dilluns 13 de setembre

POC 2021-22