Proves per l’obtenció de graduat en ESO 2021

Segons estableix la RESOLUCIÓ EDU/3445/2009, de 2 de desembre, per la qual es regula la convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada, l’Institut Cubelles convoca les proves GESO en les dates i terminis que es poden consultar a la taula adjunta

CALENDARI DE LES PROVES GESO 2021

Publicació al tauler d’anuncis del centre dels continguts i els criteris mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries 25/01/21 al 29/01/21
Termini de presentació de sol.licituds d’inscripció 01/02/21 al 05/02/21
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes de persones admeses i excloses 15/02/21
Termini de presentació de reclamacions a les llistes de persones admeses i excloses 16/02/21 al 22/02/21
Realització de les proves 04/03/21 i 05/03/21

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

PE-STEAM – Mind Map Etwinning project

In the framework of the PE-STEAM ETWINNING PROJECT, students of 1r Batxillerat of Institut Cubelles participated in the Etwinning online meeting about Mind Map and they received their certificate.

Publicat dins de 1r batxillerat, Educació Física, Esport, Etwinning Projects | Deixa un comentari

Retorn a les classes l’11 de gener de 2021

El dilluns 11 de gener de 2021, reprenem les classes a l’Institut Cubelles. A l’ESO, les classes continuen sent 100% presencials. Al batxillerat, continuem alternant entre classes presencials (80%) i classes telemàtiques (20%). En el document adjunt es poden consultar els dies en els quals els diferents grups de batxillerat tindran classes telemàtiques. La resta de dies, les classes són presencials.

Pel que fa als horaris i a les entrades, continuem amb la mateixa organització del primer trimestre:

No oblideu que encara estem en una situació d’emergència sanitària per la pandèmia del COVID19 i per tant, cal mantenir les mateixes mesures de protecció i prevenció amb les que hem estat funcionant tot el primer trimestre: mascareta, neteja de mans, distància i ventilació

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Pitxi a la platja!

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre l’alumnat tant de 1r com de 2n ESO va estar desenvolupant l’última sessió de la Unitat didàctica de Pitxi a la platja!

Publicat dins de 1r ESO, 2n ESO, Educació Física | Deixa un comentari

VI CONCURS DE POSTALS

Ja tenim les postals guanyadores del VI concurs de postals de l’Institut  Cubelles. Les afortunades són:

1r cicle: Ainhara Barroso 1ESO B                                                2n cicle: Judith Tavira 3 ESO A

Amb aquest recull de postals de Nadal us desitgem que passeu unes BONES FESTES.

Si no podeu veure la PRESENTACIÓ DE POSTALS directament, cliqueu en aquest enllaç.

Nota: Si en algun cas teniu problemes en els navegadors dels dispositius mòbils., per a solucionar-ho, marqueu l’opció “Lloc web per a ordinador” del vostre navegador.
Publicat dins de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO, Concursos, Darrer dia del 1r trimestre, General | Deixa un comentari

Etwinning Project: Our Popular Sports and Sports heroines and heroes.

Students of 3r ESO presented on the Etwinning Space their favourite sports and sports heroines and heroes.

Follow this link, and you will see and enjoy their presentations.

Publicat dins de 3r ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects | Deixa un comentari

CONGRATULATIONS for the 2n place in the logo contest!

We have to celebrate the 2n place in the Etwinning logo contest for the project where 3r ESO is participating.

The logo created by Lautaro Frexas 3r ESO A won second place in the logo contest to be the logo for our project. Congratulations Lautaro and all the participants in the contest! We have had outstanding results in general, and the most important is that we are learning together through sport!

In the photos below, you can see the results of the contest. Thanks, everybody for participating in the vote.

La Barcelona medieval literària

Aquest dimecres, 9 de desembre, l’alumnat de 1r BAT ha descobert els indrets que configuren l’imaginari literari medieval de Barcelona, amb la companyia de les guies de TEA Difusió Cultural. Han passat pel Born, Santa Maria del Mar, la plaça del Rei, els palaus del carrer de Montcada (on han interpretat un parell d’homs i de domnas de la lírica trobadoresca), i han finalitzat el recorregut a la plaça de Sant Jaume.

Publicat dins de 1r batxillerat | Deixa un comentari

Etwinning Activity-Presentation of our favourite popular sport and our Sports heroine and hero.

This is a presentation about the most popular sports that students of Institut Cubelles practice during their free time out of school. They explain the main rules and the characteristics of each sport. They also made a brief description of their heroines and heroes that inspire them to practice this sport. Making these presentations, they want to encourage students of other countries around Europe to participate in these or other sports.
KEEP ON MOVING THROUGH A HEALTHY LIFE.

Investiga els climes del món!

L’alumnat de 1 ESO ha estat treballant sobre els climes del món. S’han convertit en científics i han descobert uns climogrames. Per poder desxifrar-los, han analitzar els diferents climes del món per saber a quin clima representen.

Podeu veure la feina de la Leire.

Publicat dins de 1r ESO, Àmbit social-Artístic, General, projecte, projectes, Socials | Deixa un comentari