S.C.O.R.E. “SUSTAINABILITY-CYCLING OPPORTUNITIES RELATED TO ENVIRONMENT”.

We are proud to announce our next colossal step! Erasmus+ project KA220 SCH.
S.C.O.R.E. “SUSTAINABILITY-CYCLING OPPORTUNITIES RELATED TO ENVIRONMENT”.

Prou residus!

A 1r d’ESO hem estat treballant el respecte al medi ambient en la matèria de Cultura i Valors Ètics. Vam començar el curs veient pancartes que la gent feia servir per mostrar com està el nostre planeta i vam comentar una mica que era el canvi climàtic veient uns vídeos i fent unes activitats. Una de les activitats que més em va agradar va ser fer un mapa conceptual sobre un vídeo del canvi climàtic.
Després vam veure actituds que la gent tenia sobre el medi ambient i vam dir alguns consells que podríem donar a aquelles persones.
L’activitat que més em va agradar va ser fer un treball sobre els residus al pati. Vam donar una volta pel pati per veure que hi havia, seguidament, vam fer uns gràfics dels residus que més hi havia. Per finalitzar, vam dibuixar un mapa del pati i vam pintar les zones del pati on hi havia més residus. Aquest treball el vam fer en grup.
També ens va fer una xerrada sobre el medi ambient una activista de Cubelles i després, vam recollir brossa de la platja. A partir d’allò cadascú va treure les seves decisions sobre el que s’havia de fer per cuidar al planeta i vam donar idees per començar a millorar la situació.

Text escrit per Nil Planas, de 1r d’ESO D
Gràcies, Olímpia d’Ecohuella, per la magnífica xerrada i recollida de residus

Publicat dins de 1r ESO | Deixa un comentari

L’art pot canviar el clima!

L’alumnat de 1 ESO ha estat treballant sobre el canvi climàtic.  Havien d’investigar sobre el canvi climàtic per crear un espot publicitari sobre les causes d’aquest fenomen i les conseqüències que està tenint en tot el planeta, aportant les seves pròpies solucions, desenvolupant la seva creativitat i l’ús de les tecnologies. Ara podeu veure algunes de les seves propostes audiovisuals i els seus guions literaris en aquest enllaç.

Fets per: Ariadna, Sergi, Judith, Irene i Bruna

Publicat dins de 1r ESO, General, projecte, projectes | Deixa un comentari

L’alumnat d’Alemany de segon d’ESO envia cartes de nadal.

L’alumnat d’Alemany de segon d’ESO envia cartes de nadal a alumnat d’altres països per desitjar-los bones festes!

L’alumnat de 2n ESO ha fet cartes de nadal per enviar a altres alumnes a altres instituts, amb el projecte eTwinning. Les hem enviat a 4 instituts diferents, un a Grècia, un a França, un a Croacia i un a Polònia.

Publicat dins de 2n ESO, Etwinning Projects, General | Deixa un comentari

Online meeting Projecte Etwinning “Healthy body” 4th ESO

In the Etwinning project “Healthy body” framework, the 4th ESO students did an online meeting with the students of the schools that participated in the project. These schools are: Collège Petit Versailles, from France and Jubilenjní Masarykova základní skola, from Czech Republic. They created international teams and talked about their hobbies and interests for one hour. They also can greet the other students to have a pleasant Merry Christmas.

CONGRATULATIONS, EVERYBODY, FOR THE GREAT WORK!

Publicat dins de 4t ESO, Educació Física, Esport, Etwinning Projects, General, GEP | Deixa un comentari

Convocatòria de vaga delpersonal de l’Administració pública i d’educació

Us informem de la convocatòria de vaga del dia 30 de novembre per a tot el sector públic convocada pels sindicats IAC, I-CSC, CGT, CO.BAS, SO i COS. En el nostre centre, està convocat a aquesta vaga tant el personal docent com el personal d’administració i serveis.

També us informem que el sindicat CGT ha comunicat la convocatòria de vaga pel dia 2 de desembre de 2021 adreçada al sector públic d’ensenyament i per la qual, tornen a estar convocats tant el personal docent com el personal d’administració i servei.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi. L’activitat del centre s’haurà d’adaptar i els horaris dels grups es poden veure afectats.

La direcció

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari

Us donem la benvinguda al Racó del Còmic!

Ja podeu trobar aquest nou espai a la biblioteca del nostre Institut. Un racó on gaudir del manga i del còmic europeu, i d’històries per descobrir plenes d’aventura, humor, romanç o misteri.

Alguns còmics que hi podeu trobar.

No us perdeu les novetats, perquè hi aniran passant moltes aventures al voltant… us hi esperem!

Publicat dins de Biblioteca, Lectura | Deixa un comentari

Setmana de la Ciència

Llibres “Setmana de la ciència”

Aprofitant que aquesta setmana és dedicada a la ciència, us proposem alguns llibres divulgatius que poden interessar-vos.

Publicat dins de Biblioteca, Experimentals, Lectura, Matemàtiques, Tecnologia | Deixa un comentari

Eleccions al Consell Escolar – Sector de les famílies

Publicat dins de Comunicats i avisos | Deixa un comentari