FEM OVELLES I TORTUGUES!

Dijous passat va venir la Carme, la iaia de la Judit, a ensenyar-nos a fer manualitats amb goma eva. Entre les seves dues propostes, tortuga o ovella, cadascú va poder donar-li el seu toc i fer-la amb els colors que volia i enganxar-hi cosetes. També vam poder decidir si el nostre animalet seria una decoració per al llapis, un imant o un clauer.

Ens ho vam passar molt bé i tot i que al principi semblava molt fàcil, no ho era tant!

Moltes gràcies Carme per dedicar part del teu temps a ensenyar-nos a fer aquestes coses tan xules!

MANUALITATS CARME I JUDIT