TARDA D’HORT

Aquesta tarda hem fet la última tarda de divendres d’hort del curs. Hem fet quatre tasques:
– Ruixar d’aigua i sabó el pogó que hi ha a les faves.
– Regar l’hort.
– Netejar les males herbes de l’hort.
– Dipositar les males herbes al compostador.

L’Adrià ens ha explicat que el sabó treu la capa que el pogó té damunt la closca. Llavors, el sol els crema la closca.

Aquí podeu veure com ho hem fet:

ACTIVITAT AMB LA TERE

Aquest matí la Tere ha vingut a la classe per parlar una mica sobre què és el racisme i com hem d’actuar davant d’actituds tant dolentes com el racisme. Entre tots podem fer un món millor i tolerant i és responsabilitat de tots i totes que ens respectem els uns als altres i les unes a les altres.
Ha sigut una activitat que hem fet abans del pati i ens ha permès reflexionar sobre aquest tema.
Gràcies Tere per aquesta col·laboració. Ha estat un plaer tenir-te a la nostra classe! 😀