Aquesta tarda hem fet la última tarda de divendres d’hort del curs. Hem fet quatre tasques:
– Ruixar d’aigua i sabó el pogó que hi ha a les faves.
– Regar l’hort.
– Netejar les males herbes de l’hort.
– Dipositar les males herbes al compostador.
L’Adrià ens ha explicat que el sabó treu la capa que el pogó té damunt la closca. Llavors, el sol els crema la closca.
Aquí podeu veure com ho hem fet: