El dimecres dia 13 van començar les colònies d’aquest curs. Vam despedir a les famílies sota la pluja. Els dies han estat freds, molt freds però tot passa molt millor si el que
t’espera són una colla de monitors molt ben preparats amb un programa d’ activitats engrescadores i impecables, un cuinera atenta i precisa que ens ha preparat uns àpats boníssims i una companyia fantàstica!
Les colònies a la Devesa van començar sota la pluja, la boira i el fred. L’endemà cel serè i un vent fi, fi. L últim dia, dia esplèndid amb temperatures agradables. El temps ens va permetre fer-ho tot: construcció de tipis per grups, crear el nostre tótem, tocar la guitarra abans d’ anar a dormir i cantar cançons,la visita a Rupit, bateig indi, jocs i activitats d’ aventura, ah! tot, tot en anglès!
Come on and look at this!
Colònies 2013 a la Devesa de Rupit!
4