Anem al MNAC!

L’ emoció ja la portàvem. A la classe quan es tracte de saber i de conèixer és fàcil engrescar-nos. Aquesta vegada no va ser diferent.
El divendres, va fer un dia esplèndit i nosaltres estàvem preparats per visitar un gran museu, el MNAC.
La visita guiada permetia demanar, si era el cas, a la persona que ens a feia la visita alguna obra que ens interesses veure. Nosaltres vam fer dues demandes, una pintura d’en Ramon Casas i una escultura d’en Josep LLimona, AH! i veure la sala oval. Aquests desitjos es van complir i vam descobrir altres obres d’aquest espectacular museu on Barcelona et queda als peus.
Vam arribar amb temps suficient per esmorzar i córrer una estona, fer-nos fotos a la façana. Després, la visita, i quan la vem acabar vam tornar ajuntar-nos amb els grups de 1r i de 3r per dinar.
Un dia rodó, mireu, mireu!