Ja vénen!
ja vénen!
ja vénen
els Reis
d’un lloc
molt llunyà
que es diu Orient,
portant
molts regals
per a tota
la gent.
A la meva carta,
hi he fet un racó
per demanar
pau
i un xic d’ il.lusió.

Lola Casas

MOLT BONES FESTES A TOTHOM!