Publicat el 17 desembre 2012 per emadera 2 Ja vénen! ja vénen! ja vénen els Reis d’un lloc molt llunyà que es diu Orient, portant molts regals per a tota la gent. A la meva carta, hi he fet un racó per demanar pau i un xic d’ il.lusió. Lola Casas MOLT BONES FESTES A TOTHOM!