Ja vénen!
ja vénen!
ja vénen
els Reis
d’un lloc
molt llunyà
que es diu Orient,
portant
molts regals
per a tota
la gent.
A la meva carta,
hi he fet un racó
per demanar
pau
i un xic d’ il.lusió.

Lola Casas

MOLT BONES FESTES A TOTHOM!

2 comentaris a “

  1. Uau, s’acaba el trimestre..arriba el Nadal, cagarem el tió, esperarem els Reis d’Orient, Cap d’Any, dinars farcits de prunes i pinyons, somriures i mirades plenes de complicitat,.. i jo sense dir res al bloc dels de segon fins avui..Quin carallot!
    Bé, companys de viatge vital, us desitjo Bones Festes a tot@s i que de tot plegat aprenem a dedicar més temps a nostre a nosaltres i a aquells que ens envolten.
    Sovint un petit gest, un somriure, quatre paraules suaus, omplen més que una safata plena de canelons de la iaia..Així doncs, gràcies per continuar tenint, com a mínim, aquest punt de trobada.
    Petons i picada d’ullet amb abraçada prèvia..

    A la Segarra, sempre hi som!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *