Aquestes dues últimes setmanes del primer trimestre sempre agafen un to especial i extraordinari: es prepara el concert de nadal, s’ ultimen les últimes feines, es passa alguna prova, es prepara el poema de nadal, la postal i els ornaments per vendre a la Fira de Santa Llúcia. Enmig d’això surten situacions, a vegades no del tot planificades, extraordinàries que val la pena aprofitar i estirar, aquests dies i més endavant. És el que va passar ahir a la tarda i hem repetit aquest mati; els nens de 2n han convidat als de 1r a jugar als espais d’aula de matemàtiques. Uns jocs que, segur, la majoria d’ infants de primer sols no haguéssim pogut fer i en canvi amb l’ajuda dels de segon sí. Pel infants de 2n aquest jocs han agafat un to totalment diferent: ja no jugàvem demostrant la nostra rapidesa fent càlcul o altres estratègies si no explicant als de 1r com fer-ho per fer-ho bé. Fantàstica l’estona, que segur repetirem!
El trimestre es va acabant…
Respon