En un moment de crisi global l’educació pot oferir alternatives i dotar de recursos a les persones més desafavorides, a les que es troben en situació d’atur o a d’altres que volen tenir un futur millor.
La professió docent ha tingut moments de reconeixement social però en els darrers temps cal tornar a valorar i a recuperar el paper del professorat i la seva imprescindible tasca social.La docència és una professió que merita un lloc destacat en el sí de la nostra societat.
A l’Edu3.cat ens unim a la celebració del “Dia mundial dels docents” i us convidem a compartir la sèrie “Mirades Pedagògiques” amb el prestigiós César Coll , catedràtic de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de la Univeritat de Barcelona:
Cesar Coll:
“Alfabetització digital i competències bàsiques en la societat de la informació”
[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/edu3tv/video/videoteca/projxarxa/7372.rm" width="322" height="288"/]
Conferència a càrrec de Cesar Coll, catedràtic del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de la Universitat de Barcelona, amb motiu de la Presentació dels Projectes Lacenet 2008 a Manresa.
Reflexiona sobre la importància de les TIC en la Societat de la Informació i del Coneixement, marcs referencials per al currículum escolar.
Incideix en les TIC com objecte d’aprenentatge i fa una clara distinció entre alfabetització, alfabetització en TIC i alfabetització digital.
Web del Dia mundial dels docents
Des d’aquest enllaç podeu descarregar els cartells del “Dia mundial dels docents”:
Felicitats a tots els Docents del món!
Equip Edu3.cat