FLIPPED CLASSROOMS

MOSTRA D’UNA CLASSE DE LECTURA EN UNA SEGONA LLENGUA FENT SERVIR ESTRATÈGIES (SECUNDÀRIA)

Aquesta classe està pensada per alumnes que no tenen el català ni el castellà com a llengua materna però que ja tenen cert nivell lingüístic en ambdues llengües.  En aquest cas, aquesta mostra és per ensenyar castellà a alumnes del segon cicle de secundària. Es porta a terme fent servir estratègies de lectura, especialment l’activació de coneixements previs, identificació amb el text, connexions i prediccions, així com fent desenvolupar el pensament crític dels alumnes per tal que no sigui una activitat superficial i sense aprenentatge profund. Té una durada de 55 minuts aproximadament.

ENSAYO 1

ENSAYO 2

ARXIU (Material per la classe)

LECTURA ENSAYO SOBRE LA CEGUERA

ARXIU (Material per al professor)

LECCIÓN CON ESTRUCTURA Y ACTIVIDADES CONCRETAS

ARXIU (Prezi per projectar a la classe)

Per problemes a l’hora de penjar-lo, no el puc compartir. Aquí teniu la imatge de com queda. Si el voleu fer servir, envieu-me un correu i us el passo.

prezi

VÍDEO: VENCE EL MIEDO