GRAMMAR – EN

grammar2

esl-lounge Student. References

esl-lounge Student. Exercises

Espai web on trobaràs referències teòriques i activitats amb respostes per poder-les corregir.  Els punts gramaticals estan classificats en quatre nivells de dificultat: Elementary, Pre-Intermediate, Intermediate i Advanced. És gratuit i no cal registrar-se.

ESL FLow

Espai web amb contingut gramatical per treballar a l’aula o a classe en format PDF. És gratuit i no cal registrar-se.

Learn English Online

Lloc on trobaràs tots els punts gramaticals de l’anglès amb la seva explicació i una gran varietat d’activitats a fer. Pots corregir totes les activititats i també és gratuit.