LISTENING – EN

LISTENING2

esl-lounge Student

Les activitats de comprensió oral estan classificades en els següents nivells de dificultat: Elementary, Pre-Intermediate, Intermediate i Advanced. Cada listening ofereix la transcripció i el mp3 per descarregar.

Learn English Online

Aquesta pàgina web ofereix recursos variats com cançons classificades per contingut gramatical i amb una activitat ja preparada, clips de pel·lícules i sèries, enllaços als principals canals de ràdio, i vídeos sobre temes concrets com Halloween o Valentine’s Day.

Esl Video.com

Aquest espai web conté molts vídeos de temàtica molt variada i classificats per nivell de dificultat: Beginning, Low Intermediate, Intermediate i  High Intemediate. Són vídeos d’uns 2 ó 3 minuts. Tots tenen unes preguntes d’elecció múltiple les respostes de les quals es poden consultar una vegada fet. Alguns dels vídeos també la transcripció per poder-la descarregar. És gratuït i no cal que us registreu.

Charlie and Lola

Kid TV – Una sèrie molt divertida amb un anglès molt apte per totes les edats.

elllo

Lliçons d’àudio i vídeo per escoltar situacions reals en anglès amb accents de diversos països d’arreu el món.

Listen, Read, SING!

Repassa els grans èxits del Pop Rock!

Multimedia English

Aprèn anglès amb vídeos divertits. Permet triar la tipologia d’activitat, el nivell, així com l’habilitat (listening, reading, writing, speaking) que es vol treballar.