Gamification

7 Good Examples of Gamification in Education

Lloc web on es detallen espais web i programes que fan servir la Gamification a l’ensenyament.

El juego de la cultura (en las organizaciones)

Bloc que fa una reflexió de com fomentar l’aprenentatge i benestar a les organitzacions, empreses i lloc de treball en general.

Gamification Education                                                                                                                                                                                                                       Portal web que fa una explicació exhaustiva del funcionament de la Gamification a l’ensenyament.

Microsoft Partners in Learning: Games Based Learning
Espai web on professionals de l’ensenyament fan interessants reflexions en relació a la dinàmica, èxits, funcionament, etc. d’aquesta metodologia. Recomanat per Neus Lorenzo.

Online Math Learning Pàgina web plane de recursos per ensenyar i aprendre matemàtiques a tots els nivells fent servir els jocs.

A Game-Based Learning Approach to Improving Students’ Learning Achievements in a Nutrition Course                                                                  Article interessant per veure el resultat de l’aplicació de les estratègies dels jocs en un estudi universitari.

Digital Game-Based Learning in high school Computer Science education                                                                                                                           Article que explica l’impacte en eficiència i motivació resultant de l’aplicació digital de les estratègies dels jocs.

The Effectiveness of Instructional Games                                                                                                                                                                                           Article que fa una àmplia anàlisi de la literatura escrita fins al momnet sobre aquesta metodologia.

Can Gamification Save Our Broken Education System? Article molt interessant publicat a Forbes sobre la influància de la Gamificació al sistema educatiu.

Cap resposta

8 respostes a “Gamification”

20 01 2014
Adrià Compte (16:53:26) :

Bones, fa relativament poc vaig començar un bloc sobre gamification a la web en castellà i anglès. Properament també el traduiré al català, si creieu que els continguts són interessants també el podríeu incluir amb aquests excel·lents recursos. Gràcies. L’adreça és: http://adriacompte.com/webgamification

28 01 2014
nlorenzo (14:00:56) :

Moltes gràcies pel vostre oferirem, que estudiarem amb atenció.
Cordialment,

3 08 2016
hotmail sign in (10:25:51) :

I cannot thank you enough for the blog . Really thank you! Really Cool.

5 08 2016
MARIA DEL CARMEN CARBONELL BENET (17:01:19) :

Thank for your comment. I’m glad it’s useful for you.

1 04 2017
google maps street view (04:59:42) :

Such an wonderful article. It helps me so much, I really appreciate what you shared.

25 04 2017
2048 game (10:47:26) :

25 04 2017
tanki online (10:48:58) :

Moltes gràcies pel vostre oferirem, que estudiarem amb atenció.

23 08 2017
bloons tower defense 5 (19:25:06) :

I appreciate it!. I really like it when people get together and share ideas. Great website, continue the good work!. Either way, great web and I look forward to seeing it grow over time. Thank you so much.