APRENENTATGE COOPERATIU – Enllaços web

Aprenentatge Cooperatiu (Cooperative Learning) Article de recerca amb resultats i reflexions sobre el treball en equip.

Cooperative Learning in the ESL classroom Espai web on s’explica l’adquisició d’una llengua des del conjunt de tres variables: input, output i context. Aquestes mostren un impacte significatiu quan són adreçades des de l’aprenentatge coopeatiu.

Distribució d’alumnes Plantilla amb diferents models de distribuir alumnes per al treball en equip.

The Power of Collaborative Learning Vídeo que exemplifica l’aprenentatge cooperatiu amb alumnes de college.

Cooperative Learning Techniques

Cooperative Grouping Consells i reflexions de com agrupar alumnes.

Article d’Spencer Kagan sobre elspros, contres i com tenir èxit amb l’aprenentatge cooperatiu.

Issues of Cooperative Learning in ESL Classes: A Literature Review Article sobre l’ús de l’aprenentatge cooperatiu a l’aula d’una segona llengua (L2) així com la integració de forma i contingut en l’aprenentatge.

Why Use Cooperative Learning? Conjunt de referències que dónen suport a l’aprenentatge cooperatiu.