M’AGRADA L’ESPORT / SOM UN EQUIP / SOBRE RODES

La família del Club Súper3 prepara el seu comiat

En Pau, l’Àlex, en Roc, la Lila, en Fluski, la Nenúfar, la Matoll, en 6Q, la Pati Pla, el Biri Biri, en Rick, el senyor Pla… els personatges icònics de La família del Super 3 s’acomiadaran a final de la present temporada de l’audiència infantil de Catalunya. El grup de personatges creat el 2006 en la revolució total del canal arribarà a la seva fi el juny de 2021, quan acabi el curs.

Sembla ser que la televisió pública catalana està treballant encara en un projecte alternatiu, que encara no s’ha concretat, per a estrenar-se durant el 2021-2022. En cap cas, assenyalen des de TV3, serà “una rebaixa o un menysteniment al canal” sinó tot el contrari. La televisió pública catalana prepara una renovació de diversos aspectes del canal infantil que “s’haurien d’haver fet abans però que s’han anat allargant per diversos problemes”, com els econòmics. El Súper 3, com a canal de televisió, en cap cas perilla. Marc Parrot

Engeguem el tercer trimestre amb molt energia: jornades esportives i la setmana sobre rodes. Per això començarem el Bon dia amb Melodia amb una selecció de cançons del Club Súper3 relacionades amb l’esport.

Ja hem parlat moltes vegades que aquestes cançons del Club Súper3 son del composicions escrites pel músic, cantant i productor català Marc Parrot que s’encarrega de la creació i producció de totes les cançons dels discs del Súper3 a partir del 2008:  Anem a veure món (2008), Uh oh no tinc por (2011), Conectem (2013), Arkandú (2015),  i  Tenim el poder (2017).

Si no  coneixeu aquests discs, són àlbums molt recomanables!

Aquesta setmana doncs,  res d’estar-se quiets, cal que balleu tots a classe la coreografia de “M’agrada l’esport“! Vinga mireu el tutorial i poseu-vos tots i totes a ballar, mestres també!!!

M’agrada l’esport
Club Súper3 (Lletra i Música: Marc Parrot)

Quan faig esport m’ho passo bé
I em poso a to
Amb tot l’equip ens entrenem
Mentre juguem
M’agrada pedalar
Saltar i encistellar
Xutar, nedar, esquiar
Córrer i patinar
M’agrada el voleibol
El tenis i el futbol
L’esquí, el rem, el bàsquet
El golf i l’handbol

Segueix-me si pots

Quan faig esport m’ho passo bé
I em poso a to
Amb tot l’equip ens entrenem
Mentre juguem
Per estar preparat
Has de menjar de tot
Pa, fruita i cereals
No poden faltar mai
A poc a poc he anat
Guanyant velocitat
Tinc més agilitat
I ja no em canso tant

Segueix-me si pots

Si encara no has trobat
Quin és el teu esport
Primer el que hauràs de fer
És posar en forma el teu cos
Si encara no has trobat
Quin és el teu esport
En pots començar un per un
Fins a provar-los tots

I ja ens movem tots

Més cançons del Club Súper3 per ballar i moure’s!