Ens visiten alumnes de la Facultat de Filosofia de la UdG

Dimecres dia 13 de maig han vingut alumnes de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Girona, acompanyats de la seva professora la Dra. Carla Carreras. Han assistit a diversos diàlegs filosòfica a les diverses Etapes de l’Escola El Puig. El seu treball a l’Escola l’aprofitaran a la Facultat per a fer una anàlisi i una reflexió del diàleg filosòfic a l’Escola.

A la Classe del Vampir el diàleg va girar a l’entorn de les preguntes a partir d’una idea ressaltada per en Quico que deia:

Quico.- La idea que la PIMI té clar sobre el fet que la seva germana és del tipus de persones que ni tant sols es planteja preguntes.

Sobre les persones que poden viure sense formular-se preguntes o les persones que constantment se’n fan vam anar descabdellant un munt d’idees. Vam valorar molt positivament la sessió filosòfica.

5 thoughts on “Ens visiten alumnes de la Facultat de Filosofia de la UdG

1. ARNAU GOTSENS

VA SER MOLT INTERESANT AQUESTA ESTONA AMB AQUESTS MARAVILLOSUS ESTUDIANS

2. Carla Carreras

Moltes gràcies a tots per acollir-nos a la vostra classe. Va ser una sessió molt interessant! Ens vam endur una bona colla de preguntes cap a casa.

3. Pol Pardini Gispert

Hola nois i noies!

Va ser tot un plaer estar amb vosaltres aquell dia. Vam aprendre molt! Esperem que els nostres camins es tornin a creuar, i si més no continueu amb aquesta il·lusió.

Una abraçada ben forta!

4. Marta Torres Pla

Benvolguts,

Moltes gràcies per ensenyar-nos la vostra escola, va ser un plaer estar amb vosaltres en les diverses sessions a les quals vam assistir. Vam aprendre moltes coses i ens va portar a moltes reflexions.

5. Alba Fernández

Moltes gràcies per ensenyar-nos la vostra manera de fer del dia a dia a les aules, vam aprendre moltes coses!