Us presentem un conte de l’Índia que ha tingut un gran èxit a l’escola on l’hem aplicat (Escola Lluçanès). Ens parla del valor de la comunicació assertiva i del poder que tenen les nostres paraules envers els altres.
Ens ha servit per reflexionar i parlar sobre les relacions humanes amb els nens i nenes.
Després de la lectura del conte, els alumnes tenen dues activitats d’escriptura: omplir bafarades i inventar-se el final de la història descobrint què li passa a una de les granotes del conte que es manté en incògnita un cop acabada la història.
Aquest recurs està fet amb el programari “Canva” i el conte és l’adaptació d’aquesta pàgina: https://faulesicontesdesempre.blogspot.com/2018/06/les-dues-granotes.html
Aquesta idea va sorgir del comentari d’un alumne de tercer que va dir “I què li passa a l’altra granota”? A partir d’aquí ens vam inventar una activitat d’expressió escrita.
Aquest recurs es va treballar a partir d’un cercle restauratiu.
DESCÀRREGA DES DE LA PLATAFORMA EDUKI (clicant sobre la imatge).
ENS AGRADARIA MOLT REBRE ELS VOSTRES COMENTARIS. Moltes gràcies per posar en valor la nostra feina.






















El passat 20 d'octubre El programa "Quèquicom" del C33 va dedicar dos reportatges molt interessants sobre el TDAH . Els podeu veure a la PÀGINA 
