COMPLETAR PARAULES PER CAMPS SEMÀNTICS

Fa uns dies la MARIA PUIGDOMÈNECH BRUNET a través d’un correu comentava que havia aprofitat molts materials i recursos del bloc i que també volia “aportar el seu granet de sorra” compartint un material de completar paraules amb els sons que els falten.

La mateixa Maria ens comenta que “la majoria són sons que pertanyen a síl·labes inverses o mixtes que molts nens no senten i els costa d’escriure. He agrupat les paraules per camps semàntics“.

Moltes gràcies Maria per aquest granet de sorra que comentes, segur que ens serà molt util per treballar a les nostres aules. A mi se m’acut una bona activitat per treballar amb els racons plastificant les fitxes i fent que els alumnes hagin d’escriure els sons que falten amb retolador “veleda” al mateix temps que disposen d’una fitxa autocorrectiva per comprovar les seves respostes. Segur que cadascú devosaltres trobarà la manera de poder adaptar i treballar aquest material a la seva aula així que, de nou, t’agraim la teva aportació.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en Consciència fonològica, Escriptura, Vocabulari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *