QUINES PARAULES FORMEN PART D’UNA IMATGE? TREBALLEM LA COMPRENSIÓ

ESTER BERTRAN gran col·labora d’aquest bloc ens aporta un nou material de creació pròpia on l’objectiu és la comprensió de paraules. L’Ester ens recomana plastificar les imatges (ambients) i retallar i plastificar les paraules corresponents de manera que els alumnes hagin de llegir una a una totes les paraules i decidir si estan relacionades amb la imatge. Es tracta de destriar les paraules que formen part de la imatge de les que no hi estan relacionades.

Bona feina Ester, moltes gràcies per compartir aquest recurs.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article ha estat publicat en Comprensió, Imatges, Lectura, Llengua. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *