SEGONA TROBADA DE FAMILIES DE LES LLAR D’INFANTS MUNICIPALS DE TARRAGONA

Aquest curs hem celebrat la segona trobada de families de llars d’infants municipals de Tarragona fent una visita i caminada a la via verda del pont del diable.

Ens hem trobat amb les diferents famílies, hem gaudit de la natura i un espectacle infantil.

Fins l’any proper!

LLARS D’INFANTS MUNICIPALS DEL NINOT, SPSP I SANT SALVADOR

ELS ALIMENTS: FEM SUC DE TARONJA I TAMBÉ PINTEM AMB ELLS .

Treballar amb els aliment ens permet experimentar amb tots els sentits i conèixer els elements de la vida quotidiana .

EL mes petits també fan suc de taronja.

Fent suc de taronja. Sembla fàcil. Aula Farigola

També podem aprofitar les seves formes i textures per pintar un mural per decorar la nostra aula.Aula farigola

COM QUE ARRIBA LA PASQUA, ENS APROPEM A LA XOCOLATA, HUM….QUÈ BONA!

Com que ja s’acosta la pasqua i volem preparar-nos per anar a fer la mona, la xocolata serà la nostra inspiració aquest dies. La manipularem i sobretot la provarem…..  No sentiu quina olor que fa?

Experimentem amb la xocolata.Aula Julivert

Experimentem amb la xocolata a l’aula de l’Espígol.

Pintem amb una presa de xocolata

DON QUIXOT ( LECTURES DIALÒGIQUES)

Després del Viatge de Gullivert em iniciat el treball de l’obra de ” Don quijote de la Mancha” de Miguel de Cervantes.

Despres d’escoltar la història que ens presenta, els infants han fet una petita reoresentació del caballer don quixot.

Agraïr la col.laboració de la nostra amiga voluntària de la URV que ens ha de deixar per motius professionals. MOLTES GRÀCIES NATALIA, SORT!

Representació del caballer don quixot , Aula espígol

EL JOC SIMBÒLIC:JUGUEM A METGES…

El joc simbòlic es caracteritza per imitar accions de la vida quotidiana del món dels grans. Acostuma a iniciar-se al voltant dels 2 anys fins als 7 i coincideix amb l’aparició del llenguatge, esdevenint el joc per excel·lència i una manera més de practicar i consolidar tot allò que van aprenent. Així doncs, el joc simbòlic es dóna quan l’infant imita una conducta que simbolitza alguna cosa i la representa com a part d’un joc, sense que aquesta s’hagi fet en aquest mateix moment. Quan imiten una acció en el moment en què la fem nosaltres no és pròpiament joc simbòlic.

El joc simbòlic és un aprenentatge que ajuda a l’infant a conèixer-se a si mateix i a l’entorn social que l’envolta.

Aula espígol

El nostre Cap.Aula espígol

ALIMENTS

Els aliments son tota una font d’experiències i descobriments, no sols perquè ens alimenten si no perquè ens permetem experimentar amb tots els sentit: gust, olfacte, tacte  i vista .

Aquí totes les experiències que hem realitzat a la Llim el Ninot:

Experimentació amb gelatina i farina ala taula de la llum .Aula Menta

Experimentem amb gelatina a la taula de la llum.Aula espígol.

Fent suc de taronja a l’aula de la Farigola

Experimentem amb aliments.que podem fer….

Plantem llenties a la classe de l’Espígol

Després anem observant com creixen.

SORTIDA CENTRE CÍVIC DE TORREFORTA :BIBLIOTECA I LUDOTECA

Aquesta setmana hem anat al Centre Cívic de Torreforta i em visitat la Biblioteca, on hem tornat a escoltar el conte de Viure amb la Hilda, a càrrec del conta contes Agustí Ferrer. Després hem jugat una estona a la ludoteca.Ens ho hem passat molt bé!

Primer hem viatjat en autobus fins al Centre Cívic

A la Biblioteca amb l’Agustí i la Hilda

I després una estoneta a laludoteca.