Informacions sobre l’inici de curs

El proper dilluns comencem l’activitat amb alumnat a l’Institut Cubelles. Durant aquesta setmana s’han fet les reunions informatives amb les famílies de tots els nivells d’ESO i de batxillerat. En aquesta publicació s’adjunten totes les presentacions d’aquestes reunions.

Per que fa al primer dia de classe, el dilluns 14 de setembre, l’alumnat assistirà segons l’horari adjunt:

L’entrada es farà per la porta principal. L’alumnat ja ha estat informat de l’aula a la qual s’ha de dirigir. En cas de dubte a l’entrada podrà preguntar i se l’informarà.

És molt important que l’alumnat porti signada la Declaració responsable, que lliurarà a la persona tutora.

Declaració responsable per alumnat de secundària i de batxillerat menor de 18 anys

Declaració rsponsable per alumnat de batxillerat major de 18 anys

Presentació de 1r d’ESO

Presentació de 2n d’ESO

Presentació 3r d’ESO

Presentació 4t d’ESO

Presentació 1r de batxillerat

Presentació 2n de batxillerat

Aquest article ha estat publicat en Comunicats i avisos, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.