Horari del 14 de setembre

El 14 de setembre comença el curs 2020-21. El primer dia de curs té un horari especial on l’alumnat retornarà a l’institut i coneixerà el seu grup i tindrà la primera sessió de tutoria. Per aquest primer dia cal que l’alumnat porti a la seva motxilla un estoig i recordeu que es repartiran les agendes i les carpetes. L’alumnat de 2n i de 3r d’ESO no us oblideu el chromebook.

La propera setmana, els dies 7, 8 i 9 per la tarda, tindran lloc les reunions telemàtiques amb les famílies per explicar el protocol amb les mesures de protecció pel COVID19 i de quina manera encarem aquest curs 2020-21 tan especial. Farem arribar per correu electrònic el link per accedir a la reunió.

Us tornem a adjuntar el calendari del curs 2020-21