CONCURS ODISSEA 2020 (3-6 de febrer)

L’alumnat de 1r batxillerat Humanístic del nostre institut participa en el Concurs Odissea de coneixements de la cultura grega i romana, competint amb alumnes de centres de secundària de tot Catalunya. Enguany el tema és «L’esport a Grècia i Roma». Durant aquests quatre dies als nostres nois i noies, atrinxerats a la biblioteca del centre, se’ls plantegen diverses preguntes relacionades amb aquest tema a les quals per a poder respondre han de fer una àrdua recerca bibliogràfica i a través d’internet. Si es classifiquen a la final catalana, llavors competiran amb els finalistes de cada comunitat autònoma de l’estat espanyol. Animem-los, doncs alguns ja estan molt ben classificats.
FORTUNA AUDACES IUVAT!

Aquest article ha estat publicat en 1r batxillerat, Informació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.