Bestiari Romànic de 2n d’ESO

EXPOSICIÓ BESTIARI ROMÀNIC

Ja es pot visitar l’exposició del bestiari romànic que ha elaborat l’alumnat de 2n d’ESO. L’Espai de la Marta i el passadís recullen tot un seguit de bèsties que ens traslladen a l’Edat Mitjana, concretament a l’època del romànic. Dracs, unicorns, cucaferes, mantícores, balenes, Harpies i tota mena de bèsties, acompanyades de la seva explicació.

L’alumnat de 2n ESO ha realitzat aquest Bestiari  amb l’objectiu de conèixer la iconografia romànica i la seva relació amb el Bestiari popular de les Festes Tradicionals, com per exemple la Draga i el Viagrot de Cubelles.

Alumnat 2 ESO

NEUS CAPDET

Quant a NEUS CAPDET

Professora de Geografia i història. Institut Cubelles "El teu únic obstacle ets tu mateix. Si creus que és impossible aconsseguir alguna cosa, mai ho aconsseguiràs"
Aquest article ha estat publicat en 2n ESO, General, projecte, projectes, Socials. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.