Dia Internacional dels Drets Humans

Cada 10 de desembre es celebra el Dia Internacional dels Drets Humans. Per commemorar  aquest dia, l’alumnat d’història del món contemporani, hem elaborat aquest mural per fer visible que no es respecten els drets humans en tots els països. En molts d’ells es vulneren fins hi tot  drets bàsics com els de la vida, la llibertat, la seguretat…Pensem que no hauríem d’ignorar aquesta realitat.

Hem volgut transmetre les nostres idees i aportacions en un mapamundi  “AutaGraph”, assenyalant alguns articles  i el país on es vulneren els drets. També hi ha imatges on es veu aquesta vulneració amb de dibuixos i frases reflexives.  El títol que hem posat al mural després de reflexionar sobre el seu contingut és: “Violació de Drets”

El mural està exposat al vestíbul de l’institut per poder compartir amb tothom la importància d’aquest dia.

Alumnat d’Història del Món Contemporani ( 1r de batxillerat)

NEUS CAPDET

Quant a NEUS CAPDET

Professora de Geografia i història. Institut Cubelles "El teu únic obstacle ets tu mateix. Si creus que és impossible aconsseguir alguna cosa, mai ho aconsseguiràs"
Aquest article ha estat publicat en 1r batxillerat, General, projecte, Socials. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.