CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DEL 15 DE MARÇ DE 2019

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per al divendres 15 de març de 2019. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

L’alumnat que s’adhereixi a aquesta vaga, haurà de lliurar el document de comunicat de vaga signat per mare/mare o tutor-a legal al seu tutor/a, eximint l’institut de qualsevol responsabilitat durant tota la jornada lectiva del 15 de març de 2019.  Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a les vagues d’estudiants.

Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit del seu pare/mare o tutor-a legal.

Sonia Ruiz Conesa

Directora de l’Institut Cubelles