Jornada de vaga del 8 de març de 2019

Les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST i Confederació Intersindical han comunicat una jornada de vaga general per al dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores. Així mateix, els sindicats CCOO, UGT i USOC han comunicat una jornada de vaga general de 2 hores  de 12.00 a 14.00, en el nostre cas. Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat que assisteixi.

En aquest mateixa jornada del 8 de març hi ha convocada una vaga general estudiantil, a la qual han manifestat  majoritàriament que s’hi adherirà l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat.

Recordeu que 1r i 2n d’ESO han d’assistir al centre amb normalitat, no poden participar a les vagues estudiantils.

Cal que l’alumnat que s’adhereixi a la jornada de vaga estudiantil torni signat per la seva família el document de l’institut conforme han estat informats de la seva participació a la vaga i, per tant, de la no assistència a l’institut.

Tal com apareix a les NOFC de l’Institut Cubelles, l’alumnat només pot sortir de l’Institut abans de les 14:45 hores si presenta un document signat pel seu pare/mate o tutor-a legal, on consti el dia i l’hora a partir de la qual pot sortir sol/a de l’institut.

Sonia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles