El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per al divendres 15 de març de 2019. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.
L’alumnat que s’adhereixi a aquesta vaga, haurà de lliurar el document de comunicat de vaga signat per mare/mare o tutor-a legal al seu tutor/a, eximint l’institut de qualsevol responsabilitat durant tota la jornada lectiva del 15 de març de 2019. Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a les vagues d’estudiants.
Pel que fa al funcionament del centre en dies de vaga com aquest, les activitats lectives es desenvoluparan amb normalitat i l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit del seu pare/mare o tutor-a legal.
Sonia Ruiz Conesa
Directora de l’Institut Cubelles
Cubelles, 14 de març de 2019