AQUESTA TARDA HEM BAIXAT A L’HORT A FER FEINA

Aquesta tarda, hem baixat a l’hort amb l’Adrià i la Jesusa a fer quatre feines ben concretes:
1- Revisar el compostador
2- Preparar els tres bancals que tenim buits per tal de poder-hi plantar els planters d’enciam.
3- Regar els tres bancals on hi tenim plantats els alls, pèsols, etc.
4- Buscar branquetes per tal que les pesoleres s’hi puguin enfilar.

Aquí teniu les fotos que hem fet: